İzleyiciler

18 Ekim 2013 Cuma

Anne-Bebek Kombinimiz/Kırmızı-Beyaz

Bayramın1.gününü eşimin ailesi daha doğrusu sülalesi ile geçirdik(Çok geniş ve eğlenceli bir sülalenin geliniyim:)Mangal sonrası organik meyveler toplamak için kayınbabamın bahçesine gittik.Batu mandalinaları pek sevdi.Açık havada gezmeyi de ihmal etmedi.

Bayramdan iki gün önce başlayan öksürük ve grip bebeğimi de beni de bırakmıyor.Tebessüm etmişim ama aslında oldukça halsizdim.Hala da etkisi sürüyor.Bebeğin hasta olması zor,anne ile bebeğin hasta olması çok daha zor-muş.

Sıfır makyajım,özensiz saçlarım ve spor ayakkabılarım ile günü tamamladım.Batu'nun uyumlu ayakkabılarını da evde unutunca biraz renk cümbüşü takıldı miniğim:)




Diyet ve spor yapmadığımın göstergesi olan,hala doğumdan kalan göbeğime rağmen zayıfladığımı söyleyen çok kişi oldu.
Batu'nun elinden tutup gün içinde yürümek işe yarıyor sanırım.Bu pantolon vermeyi düşündüklerim(bir daha içine giremem dediklerim)arasından seçildi ve giyildi.Pek mesudum.1beden daha küçülürsem tamamdır Batu,e hadi yürüyelim:)

6 yorum:

  1. Gecmis oksun canlarim benim

    YanıtlaSil
  2. çok şekersiniz, maşallah size... iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ustunuzdekı beyaz ınce hırkayı nerden aldınız acaba cok hos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,teşekkür ederim.Net Work ya da Fabrika (ikisinin ürünleri aynı mağazada satılıyordu şu an hatırlayamadım markasını)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...