İzleyiciler

8 Ekim 2013 Salı

1 YAŞ KUTLAMASI-2

Minik oğlum 3Ekim'de tam 1yaşını doldurdu.Büyük kutlamamızı geçen Pazar yapmıştık ama tam doğum gününde de bir pasta kestik.Eşim şehirdışındaydı,annemlerde(anneanne-büyükbaba-teyzesi ile) kutladık.

Pastayı annem yaptırdı,mumu da pek espirili yere ekledik:)
Banner palyaçolu olunca tabak-bardakları da öyle seçtim;
 Annem o güne özel leziz yemekler dışında pasta da yapmıştı.
 Ben de yine dayanamadım basit ama cici görüntülü birşeyler yaptım 10dakikada(bilen çoktur ama bilmeyenler için ayrı bir yazıda nasıl yaptığımı anlatacağım)
Üzerine tarih yazdığım kurabiye ve günün anlamını belirten kurabiye de masada yerini aldı.

Hareketli bücürüm pastasını keserken üstünü kirletince üst değiştirdik.Asıl kıyafeti alttaki karelerde ve en yukardaki karede var.(bu arada şimdi farkettim de;babamın içki koleksiyonundan,annemin antikalarının detaylarından 5yazı hazırlayabilirim herhalde:)

Son olarak o günün gündüzünden,bebeğimin 1Yaş Stüdyo Çekimi'nden iki kare ekliyorum.
Emeklemeden yürüyenlerden olacak bu Bey;sürekli yürümek,keşfetmek,dağıtmak istiyor.O nedenle bir yere oturtunca surat astı,güldürmek için neler yaptık neler:)

Batu'nun doğum hikayesini,1 yaş partisini,hislerimi daha öncede yazdığımdan sadece İyiki Varsın Bebeğim diyerek noktayı koyuyorum;)

6 yorum:

  1. herşey çok güzel olmuş :) nice güzel sağlıklı yaşların yakışıklının ^^

    YanıtlaSil
  2. oğlunuzla nıce yılla cıngıfıllı :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kurkama super olmus cok samimi icten mutlu saglikli yillar olsun oglusuma.tatkim i cubuklardakinin tarifini verirsen makbuke gecer.opuyorum sizi

    YanıtlaSil
  4. daha nice nice yılları olsun sağlıkla..fotoğrafçıda pek uslu görünüyor minik adam:)))

    YanıtlaSil
  5. Maşallah maşallah :)

    Nice güzel yaşlara..

    Umarım çok çok mutlu bir çocuk olur :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. COK TESEKKURLER.GUZEL DILEKLERINIZLE MUTLU OLDUM,BATU VE BENDEN SIZLERE KOCAMAN OPUCUKLER;)SUAN VAKTIM KISITLI O NEDENLE TOPLU CEVAP YAZIYORUM.AFFOLA...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...