İzleyiciler

21 Eylül 2013 Cumartesi

SAÇ-BAKIM

Yazı sürekli deniz-havuz modunda geçirince Eylül'de ekstra bakım gerekiyor.Normalde de kuru olan saçlarım ve cildim beklediği özenin daha fazlasını istiyor.

Cildimi nemlendirmek için sık ürün değiştirmiyorum.Bazen eczane bazen market ürünleri kullanıyorum;şimdilik yetiyor.
Saçlarımda durum farklı;birçok ürün denedim ve deniyorum.Argan yağı mucizeler yaratırken bende 'eh işte'diyecek kadar nem sağlıyor.

Yaz ortasında DOVE ekibinin kocaman bir kutu içinde gönderdiği hediye ürünleri tam anlamıyla kullanmaya başladım.Etkisini görmek,sonucu almak için düzenli kullanım için tatil-gezme-yazlık durumları bitince evime dönmeyi bekledim.Şu an saç maskesi,serum,şampuan ve krem olarak Dove kullanıyorum.Zaten şampuan ve kremini yıllardır kullanıyordum.Maskesini yeni deniyorum.

Bugün biraz değişiklik olsun istedim,yaz günlerinde genelde topuz olan saçlarıma özgürlük verdim.Bundan sonra daha sık yapacağım.
İstediğim sarı ve boy tam olarak bu(3yıldır azar azar kestirerek sonunda istediğim boya ulaştırdım)
Saçlarım için yıllardır Abdullah Yağmur Kuaför'ün şubelerini tercih ediyorum.Final Dersahanelerinde çalıştığım günlerde 6.45'te sadece benim için kuaförü açtıkları günlerde başladı bağımız ve hala sürmekte.
Turgut Özal Metropol Sineması Karşısındaki şubelerine sık uğruyorum.Tavsiye ederim.Abdullah Bey'in oğlu Yiğit orada.Giderseniz selamımı söyleyip blogumdan ve benden bahsedin,indiriminizi isteyin;)

Sarı saç daha olgun gösteriyormuş-çok bakım istiyormuş...hepsi kabulüm:)
Ben sarı saç ile mutluyum.Ne renk boyatsa aklı hep sarıda kalanlardanım.


Kuru ve röfleli saç için siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz?

10 yorum:

  1. Maaşallah gerçekten saçların harika olmuş.:) ben maalesef bir türlü uzun saç kullanamıyorum ama uzun saçı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel ve sağlıklı görünüyor saçların ben elidorun yağını kullanıyorum ondan çok memnun kaldım tavsiyemdir.öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Cok begendim batuhanin dogumgununde harika goruneceksin insan kendini nasil ii hissederse en guzel o zaten isil isil olmussun

    YanıtlaSil
  4. ben bu konuda önerine açığım kırk renk denese de sarıya röfleye dönenlerdenim ama aşırı ince zayıf saçlarlayım bakım şart ve geçenlerde bu popüler olan argan yağlarının hepsinin gerçek olmadığını seyrettim inanmamak gerekiyor ne yazık ki

    YanıtlaSil
  5. nasıl uamış yaaa eski halini hatırladım süper valla

    YanıtlaSil
  6. rengi çok güzel ama benim saç derim yağlı olduğugu için saçlarım hiç kurumuyor tersine kurusun diye denemediğim şampuan kalmadı...kuaförümde yağlı saç iyidir der hep ama fön bile sadece 1 gün kalıyor...

    YanıtlaSil
  7. merhaba :)
    4 yıLdır burada yaşamaya başLadığımdaN beri saçLarım içiN hiçbir eksta ürüN kuLLaNmuyorum mübarek burasıNıN suyu saçıma bi yaradıki saçLarım çok gürLeşti :) orgaNik hayat :)

    YanıtlaSil
  8. yakışana sarı her daim güzel
    sana da yakışmış güle güle kullan bakımı zor ama mutlaka makyaj isteyen bir saç rengi

    YanıtlaSil
  9. Canım çok yakışmış gerçekten şuan aynı renkten dinlensin diye kendi saç rengime döndüğüm sarı saçlarımı çok özlediğimi fark ettim. sarı saç bir bağımlılık hem sıkılıyorsun hem vazgeçemiyorsun.
    Sarı saç daha olgun gösteriyormuş-çok bakım istiyormuş...hepsi kabulüm:)

    Ben sarı saç ile mutluyum.Ne renk boyatsa aklı hep sarıda kalanlardanım. Cümlene şiddetle katılıyorum sanaki içimdekileri dile getirdin düğünü beklediğim için şuan yaptırmasam da aklım hep sarıda :(

    YanıtlaSil
  10. Gratiste giovani markasinin 50:50 denge sampuani var saclarim boyali oldugu donemde kullanmistim cok iyi gelmisti boyali saclarimin rengini bile canlandirmisti ,bide sac kremi kullanmayip serumlarla nem vermeye calisyorum bu konuda
    Down under natural
    Ve lorealin mucizevi yagi cok guzel tavsiye ederim :-)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...