İzleyiciler

5 Eylül 2013 Perşembe

İkea Alışverişim

Temmuz'da tatilde Foça,Çeşme,Urla derken İzmir'e uğramasak olmazdı.E gitmişken İkea bize küsmesin istedim:)
Daha önce İkea'nın internetten siparişini denedim ama sepetimdekiler arttıkça artan kargo fiyatı bana fazla gelmişti,vazgeçmiştim.Bir süredir eş,dost İkea'ya yolu düşenlere sipariş veriyordum.(Adana'da İkea yok)
İzmir İkea'yı sevdim.Biraz kısıtlı zamanda uğrayınca tam gezemedim,bunları seçtim;

Şu saksılardan fenalık gelmiş olabilir ama çok kullanışlı.Yatak odasında makyaj malzemelerimi,mutfakta çatal-bıçaklarımı,banyoda fırçalarımı koyuyorum,oturma odasında da çimli halini kullanıyorum.
Çerçevelerde pek hoş;


Eşim gazoz şişesine benzetsede minik narin çiçekler ekleyip kullanmaya başladım.Birkaç tanesi kırılmıştı,birkaçını annem için almıştım,bana iki tanecik kaldı;
Batu Paşam'ın odası için aldım.Dolap içinde düzen için;
Batu ilerde kullanır diyerek renkli çatal-kaşık-bıçakları aldım.
Bardak ve tabaklar da piknik için ideal.

Mum ve fenerin her türlüsünü severim;
Mutfak için tepsi ve hasır runner;

Bilgisayar için böyle birşeye ihtiyacımız vardı;
Film şeridi çerçeve Batu'nun doğumgünü hazırlığının bir parçası;
Daha önce bir arkadaşıma sipariş verdiğim ama bir türlü aylardır elime ulaşamayan kumaştan aldım.Kışa girerken evimde bazı değişiklikler yapacağım,o zaman kullanılacak;
Tepsi ama ben dekor amaçlı kullanacağım;
Bu mumluğa da Cingifilli Kurabiyeler ve Sabunlar'dan ekleyeğim;

Bir alışveriş postunun sonuna geldik.
Yineliyorum biri beni duysun:Adana'ya İkea ve H&M istiyorum.Açın pişman olmazsınız.Söz;ben her hafta uğrayacağım:)

3 yorum:

  1. çok güzeller güle güle kullan;)
    beyaz olan herşey güzel

    YanıtlaSil
  2. Herşeyin beyazı güzel oluyor değilmmii :) Canım saksılar gerçektende herkesda var ama yinede çok seviyorum bende.. Batu için aldığın bardak tabaklar çok işine yarayacak haberin olsun..bizde öyle oluyor çünkü..Renkleri öğrenmesinde büyük etkili, eline verirken rengini söyledikçe öğrenicek :) Kırılma tehlikeside yok..Tepsileri çok pahalı buldum kıyamadım parama :D İnşş ikea açılır sizin oralarada canım..bol alışverişler size :)Sevgiler size...

    YanıtlaSil
  3. Bende her hafta mutlaka uğrarım ikea ve h&m açılsın söz veriyorum zevkle :))

    seçimlerin çok güzel hayatım çok beğendim güle güle zevkle kullan (=

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...