İzleyiciler

6 Eylül 2013 Cuma

H&M Alışverişim

Yaz başında tatil alışverişimizin çoğunu H&M'den yapmış ama detayları paylaşamamıştım.
İki hafta önce yeni bir H&M alışverişi yapınca eklemek istedim(başka bloglarda gördüğüm indirim haberleri benim çok işime yarıyor,belki bu yazı da birilerinin işine yarar,aradığını bulur;)

Bu babet son dakikada kasaya giderken alındı.Diğer renkleri 25tl'di.Bu cici tek kalmıştı;10tl'ye aldım(Fiyatı görünce neler hissettiğimi tahmin edersiniz:)
Erkek bebekler için güzel birşeyler arıyorsanız mutlaka bulursunuz.
Aldığım hiçbirşeyde indirim yoktu;ama zaten birçok markanın indirimli fiyatları gibi uygun yeni sezon fiyatları var.Mesela bu Slim Fit Jean;25.90tl
Eşim de alıştı H&M'e:)her gittiğimizde güzel parçalar seçiyor.Baharlık montta yeni sezon(49.90tl)

Adana'da kışın da çok kalın şeyler giymiyoruz,ben kalın giymeyi sevmediğimden Batu'ya da kat kat giydirmiyorum.O nedenle kazak yerine hep ince üstlere gidiyor elim;
Gördüğünüz gibi hemen sahiplendi cicilerini,tombik eli de her yere yetişiyor:)
Eşimin hediye olarak İstanbul H&M'den aldığı papileri(şu yazımda var) Gaziantep'te değiştirdik.Bunu daha çok sevdim.Daha narin,daha şık(Yeni sezon:49.90tl)
Bebeğim şu an benim seçtiklerimi giyiyorken rengarenk seçimler yapıyorum.İlerisini bilemem:)Bu da kışlık bir alt;

Şapkayı seneye kullanması için 2yaş aldım.Şapka ve ayakkabı konusunda erkek bebek için seçenek çok.
Bu yaz tatilimiz için de 3şapka almıştım,daha sonra eklerim.

T-shirt seneye yaz için stok çekmecemizde yerini aldı;)

Uygun fiyatları,zevkli ve kaliteli ürünleri ile kalbimi çalan mağazalardan H&M.
Adana'ya da açılsa harika olacak.
Açılmazsa biz daha çook Antep'e,Ankara'ya gider geliriz.Kocişe çook İstanbul siparişleri veririz:)

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

7 yorum:

  1. güle güle kullanınn:)çok ciciler tshirtlerde pişti olmuşuz:)sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Iyi günlerde kullanın canım hepsi de çok hoş. Kurabiye canavarlı tişört ayrıca güzel, Zara gibi çocuk reyonunda yaş sınırı yüksekse kendime bile alabilirim.
    Cidden Adana'ya da açılsın artık şu H&M.

    YanıtlaSil
  3. ı love dad e bayıldımmm :)
    Güzel günlerde giyinin hepiniz

    YanıtlaSil
  4. Mor babetlere bayıldııııımmmmmmmmmm... Slim Fit Jeans'e de artık girerim..
    Süpersin sen Cingifilli.. İstinyePark'ta kalmış mıdır? Gittim bile..
    Muckssss...

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullanın çok şeker hepsi de :)

    YanıtlaSil
  6. Cok tssekkurler,kisitli zamanda toplu cevap yazabildim.Kusuruma bakmayin lutfen,ilk firsatta tek tek donecegim;)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, HM'ye ben de bayılıyorum ama maalesef Yalova'da yok. İstanbul'a gidersem uğrayacağım bir ara.
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...