İzleyiciler

16 Eylül 2013 Pazartesi

ERKEK BEBEK ANNELERİ İÇİN DİY(KENDİN YAP) ÖNERİSİ:KUMAŞ VEYA KEÇELERDEN KRAVAT

Benim gibi uyum delisi bir annenin oğlu olmak kolay değil:)
Bir kızım olsaydı daha kolay kombin yapardım belki;çünkü mağazalarda dört duvarın üçü kızlara biri erkek bebeklere ayrılıyor.(Hepimiz görüyoruz)
Hal böyle olunca iş başa düşüyor.İnternetten araştırıp şirin kıyafetler buluyorum,mağaza mağaza geziyorum ya da en zevklisi;kendim birşeyler uyduruyorum.

Düz badileri papyon ve kravat ile renklendirmek hem basit hem şık bence.
Bu yıl evdeyim.İşe ara verdim ve kısmetse bol bol dikiş dikmeyi,örgü örmeyi düşünüyorum.
Penye ve keçe parçaları kesmeye başladım bile;)

Oğlunuza papyon dikerseniz iki tane dikin,birini de tel toka ile sabitleyin,saçınıza tutturun;)

2 yorum:

  1. süper cnm ya hemen denenecek :)uyuma bende bayılırım.

    YanıtlaSil
  2. Biz bence bunları yakışıklı Batunun üzerinde görelim :) evde olmana sizin adınıza sevindim, anne-oğul birlikte bol bol eğlenceli vakitler bekliyor sizi, diye düşünüyorum :) sevgiler size..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...