İzleyiciler

13 Eylül 2013 Cuma

CUPCAKE VE KAHVESEVERLER BU CİCİLERİ GÖRDÜNÜZ MÜ?

Evimde kullandığım birçok ürün sürekli sorulunca,arkadaşlarım sık sık sipariş verince bu güzellikleri de satış listeme ekledim.
Hazır ürünler grubuna çok cici parçalar geliyor;benden söylemesi;)

İşte herşey ilk bu fincanlarla başladı;


Sonra istekler arttı.
Bu kare geçen haftanın siparişlerinden...

Paris Temalı ikili fincanları kendi özel kutusunda gönderiyorum;
London Temalı ikili fincanlarda özel kutusuyla;




Sizde beğenir ve kahve anlarını renklendirmek isterseniz iletişim: cingifilli@gmail.com

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

19 yorum:


  1. bircanim_tb@hotmail.com

    fiyatını yazarmısınız..

    YanıtlaSil
  2. ben de cupcake fincanların fiyatını merak ediyorum
    yenilerkendinihayat@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. pisceswot@hotmail.com ben de, ben de merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. fiyatları nedir acaba?

    YanıtlaSil
  5. fiyatları konusunda bilgi alabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  6. Hımmm çok şekerler, bol satışlar canım :)

    YanıtlaSil
  7. cok güzellermiş bende fiyat ogrenebılırmısyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresini yazarsanız mail göndericem;)

      Sil
  8. Çok zevklisin. Hepsi çok güzeller canım. Bol kazançlı bereketli satışlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. E-mail adresini yazanlara mail gönderdim;)

    YanıtlaSil
  10. sevilayosman@hotmail.com cup cakelin fiyatini ogrenebilir miyim:)

    YanıtlaSil
  11. merhaba :)
    harika ürüNLer buNLaaaaar :) payLaştığıN içiN teşekkürLer caNım :)
    ama seN şimdi bide beNLe fiyatLarıNı payLaşırsaN varyaaaa :) tam süper oLucak :)
    şimdideN teşekürLer caNım :)
    sbahcem@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,mailini gönderdim;)

      Sil
  12. ilker.aysenur@gmail.com fiyat bilgisi verirsenz sevinrm :)

    YanıtlaSil
  13. iler.aysenur@gmail.com fiyat bilginizi bekliyorum :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...