İzleyiciler

10 Eylül 2013 Salı

Bebeklilere Tavsiye:AVENT

Tavsiye yazılarıma anne-bebek ürünlerimi daha sık eklemeye karar verdim.

Avent'in süt sağma makinesi ile kullanıma uygun bir ürün(Benim makinem avent değildi ama avent kapları çok kullandım-kullanıyorum)

Kutu içinde bardak şeklinde 10tane kap,10tane kapak ve süt sağma makinesinden sütün kaplara dolumunu kolaylaştıracak ekstra parçalar var.

Batu'nun kırkı çıkınca hemen çalışmaya başlamıştım,o zaman da çok işime yaramıştı.İşteyken süt sağıp buzlukta dondurup,akşamları annemden bebişi alırken 1kap sütü buzluğuna koyuyor,ertesi güne saklıyorduk)

Aylardır da mama kabı olarak kullanıyorum;alışverişe giderken kocaman mama kutusu yerine bu kaplara bir miktar ekliyorum.Ya da meyve püresi yapıp yanıma alıyorum(kısa sürede tüketilecekse tabi)

Ben e-bebek'ten aldım.Ama çoğu bebek mağazasında var.6lı ve 10lu satılıyor.
Batu 11ayı bitirdi;hala kullanıyorum ve memnunum.
Bebekler için özel üretilen bir ürün olunca gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

Sağlıklı-mutlu günler diliyorum...

2 yorum:

  1. Kaplar süpermiş. Biz de süt saklama kaplarını ve biberonunu kullanmıştık. Avent ürünlerini ben de gönül rahatlığıyla tercih ettim ve kullanacaklara öneririm.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Yazınız çok güzel olmuş, via kapları ben de çok severek kullandım. Bu kapların biberon olma kerameti de vardır: http://www.hamileveanne.com/2011/11/28/sut-poseti-mi-sut-saklama-kabi-mi/

    Sevgiler.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...