İzleyiciler

12 Eylül 2013 Perşembe

Alışveriş;Bebeğime Stok

Alışverişi her kadın gibi çok seviyorum.Ama mantıklı alışveriş yanlısıyım.
Genelde yeni sezondan üç-beş parça almak yerine sezon sonunda 8-10parça alırım:)

Batu daha doğmadan ilk 6ay giyecekleri hatta yazın giyeceklerinin bir kısmını da almıştım.Geçen kış sonunda bu kış giyeceklerini stoklamıştım;şimdi de diğer yaz için stok yapıyorum.Ağustos ortasında başladım,diğer yazlıklarını neredeyse tamamladım.

Geçen hafta aldıklarım belki fikir olur;)
Koton'da %70'e varan indirimden 2-3yaş t-shirtleri seçtim;






Joker'de de %70indirim var.Geçen hafta uğradığımda bir ay sonra kullanabileceğimiz mevsimlik tulumlardan aldım,paket içinde 2tane var;

2li alt yine Joker'den;
Bu şort-tshirt takım seneye stoklardan(bir üstteki alt ile uyumlu aldım;aynı t-shirtü şort veya diğer altla giyebilir diye;)
Ben salopet ve tulum delisiyim.Hem çok cici duruyor,hem kullanımı kolay.Seneye stoklarda yine mavi var;
Batu ve eşimden ayrılıp yarım saat tek başıma avm turu yaparken onlarda C&A'ya uğramışlar,Batu bunu tuttu diye babası onun seçimine saygı duymuş,almış:))Kısmetse seneye yaza kendi seçimini giyer...
Oturduğumuz sitenin yanındaki binada Koton olunca bazı akşamüstleri park sonrası Koton'a uğruyoruz.Önce Minik Bey mutlu oluyor,sonra annesi:)
Klasik erkek hallerinde;alışveriş bitsede gitsek modunda ve kabinde bana eşlik ediyor.
Yine Koton'dan Batu'ya çok beğenerek aldığım bir üst ve kendime bir şort;
Keyifli alışverişler diliyorum...


5 yorum:

  1. İyi günlerde giysin Batu cicilerini,uslu uslu nasıl da oturmuş,maşallah.
    Bizim zilli mümkün değil durmaz öyle.Talan eder ortalığı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Her zaman böyle uslu değil.Artık çok hareketli.Kurtlandı iyice:)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzellerr iyi günlerde kullansın oğluşun canım. Özellikle tulumlara bayıldım valla insan görünce hevesleniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Heveslenen herkese bir bebiş tavsiye ediyorum:))

      Sil
  3. Güzel günlerde giysin inşallah...bende yaz başında oğullarıma birsürü koton tişörtleri almıştım, adam olacak tişörtünü sürekli giydi benim ufaklık,umarım seninkide zevkle giyer:) takipçinim bende beklerim sevgiler...http://birfiskelezzet.blogspot.com/

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...