İzleyiciler

30 Eylül 2013 Pazartesi

1 Yaş Kutlaması

Aslında 3Ekim doğumgünü.
Eşimin geçen hafta belli olan iş seyahati olunca bebeğimizin doğumgününü birkaç gün önce kutlamak istedik.
Dün ilk kutlamamızı arkadaşlarımız ve aile dostlarımızla yaptık.2.Kutlama tam 3Ekim'de,3.kutlama eşimin ailesinin olduğu şehirde olacak kısmetse.

Şimdilik bir kare ekliyorum,gün içinde ya da gece Batu Paşam uyuyunca bol fotoğraflı,bol yazılı upuzun bir post yapacağım.


Gördüğünüz herşeyi kendi ellerimle hazırladım(k)
Konsepti eşimin isteği ile Minik Prensimiz'e uygun seçtik.Tasarımı ikimiz yaptık.
Gelen misafirlere hediye kurabiyeler,bebek kokulu sabunlar,ikramlık truff,cupcake,bardak-tabak-peçete süsleri...herşeyi biz hazırladık.Tüm detaylar bir sonraki postta olacak;)

Sağlıklı,mutlu bir hafta diliyorum...

13 yorum:

  1. Nice mutlu yaşlara :)) İyi ki doğmuş

    YanıtlaSil
  2. instagramda da gün içerisinden takip ettiğim kadarıyla mükemmel olmuş herşey. İyi ki doğmuş batuhan. Nice yaşlara:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı yaşların olsun kuzucuk :)

    YanıtlaSil
  4. Küçük prense sağlıklı, mutlu nice güzel yaşlar dilerim, çok tatlısınız...

    YanıtlaSil
  5. Nice mutlu yaşlara olsun canım benim sağlıkla mutlulukla inşallah,her sey çok güzel gözüküyor merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Nice mutlu yaşlara olsun canım benim sağlıkla mutlulukla inşallah.her sey çok güzel görünüyor merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Nice güzel yaşlar dilerim, hazırlıklar çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  8. nice yaşlar sağlıkla huzurla

    YanıtlaSil
  9. Nice nice sağlıklı yıllara inşaallah :)Herşey şahane görünüyor, detayları bekliyoruz.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. tebrik ederim batuşu tekrar,herşey harika olmuş canım ellerine sağlık..benim ihtiyacım olacak tüyolara hatta sanamı bırsaksam bu işi,daha çok var nasılsa,batuşuda kapıp gelirsin :)

    YanıtlaSil
  11. nice güzel sağlıklı yaşlara hersey ne kadar güzel görünüoyr :)

    YanıtlaSil
  12. harika tek kelimeyle... Tüm bunları yapabilmek için sanırım el becerisi şart o mesela ben de hiç yok. Özellikle şu bebek kokan sabunları çok merak ettim, o kokuyu nasıl verdiniz. Tüm detaylar A'dan Z'ye kusursuz... Ellerinize ve emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...