İzleyiciler

17 Eylül 2013 Salı

1 YAŞ DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI

İlk doğumgününü anne kendi için yapar diyenler var;genelde anne ne isterse o yapılıyor.
Durum bizde biraz farklı;ben bıyık-minik adam teması düşünürken hatta ön çalışmalara başlamışken eşim Minik Prensimiz için Taç teması istedi.Ben de zaten ikisi arasında kalmıştım,o nedenle içimesindi ve hazırlıklara başladım.

Batu konuşmaya başlayınca o ne isterse öyle bir kutlama yapacağımız için bu yıl kafamıza göre takılıyoruz:)

Doğumgünü hazırlığımızın bir parçası;fotoğraf çekimi.
Bir kısmını geçen Pazar yaptık(detaylar daha sonra blogumda olacak;)

Şeker hamurları olmazsa olmaz dimi;)?


5 yorum:

  1. merhaba :)
    hadi bakaLım sabırsızLıkLa detayLarı bekLiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Hımm Maşallah zaman ne kadar çabuk geçiyor gerçekten. Evet Batuhan Konuşunca kendisi söyler tabi çok hoş olur, Prens tacı teması da bana çok hoş göründü, detay fotoğrafları bekleriz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. :) Güzel karar vermişsiniz canım, babanın da fikri önemli tabii :) inşş ikinci yaşında batu bey hükendi seçer.. bekliyoruzz partiyi :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. detayları merakla bekliyorum :) bu aada blogunuz çok çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Cok merak ettim neler cikacak!!

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...