İzleyiciler

22 Ağustos 2013 Perşembe

Tatilden...

O kadar çok fotoğraf çekmişiz ki;biraz zaman ayırıp blog için seçmeler yapacağım.
Çekirdek aile şeklinde ilk tatilimiz çok güzeldi.Bebekle uzun yola çıkılmaz,tatile gidilmez...diyenlere iyiki kulak tıkamışız.
Batu bize uyum sağladı.Gayet güzel gezdi,eğlendi.Bazen biz ona uyduk;uyku saatini bekledik otel odalarında;bazen de o bize uydu.

Dönüşte birkaç günlüğüne yazlığa uğrayıp 1ay kalınca tatil yazılarım gecikti:)Artık telafi zamanı.
Evimle özlem giderdim.Batu ve ben amip atlattık.(Hamilelik sonrası sık hastalanmaya başladım.Yakın zamanda kan değerlerime baktıracağım).Hatta bugün avm turu yapıp alışverişe zaman ayırdım.Yani normale dönüyorum.

Tatilden kalan karelere bakmak ne hoş...



2 yorum:

  1. ne güzel kareler bunlar bebek kesinlikle hiçbir şeye engel değil onlarda pekala uyum sağlayabiliyorlar bizlere fotolarda görüldüğü üzere :) maşallah size

    YanıtlaSil
  2. Oh ne güzel, dediğin gibi bazen onlar bize bazen biz onlara uyum sağlayınca hiç de zor olmuyor:)
    Tatlılık!

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...