İzleyiciler

23 Ağustos 2013 Cuma

Tantitoni İndirimi ve 1.Doğumgünü hazırlığı

Batu'nun doğumgünü 3Ekim'de.Ben de ona güzel bir doğumgünü organizasyonu planlıyorum.
Cingifilli Tasarım ve Organizasyon olarak biraz ön plana çıkma zamanı geldi sanırım;)

Mavi tonlarında takılıp kalmayı düşünmüyorum.Kısmetse cıvıl cıvıl bişey olacak.
İlk ipucu da dün Tantitoni'den aldığım bu ciciler olsun:



Bu açacağın doğumgünü temasıyla ilgisi yok.Çok şirin diye alındı.
Tantitoni;eliboş çıkamadığım yerlerden biri.
Bu arada Tantitoni'de tüm ürünlerde %51'e varan indirim olduğunu hatırlatayım.Vaktiniz yoksa online alışveriş yapabilirsiniz.
Batu ile tek başıma beş saat alışveriş yapınca malum erkek;yaşın önemi yok.Alışverişten sıkıldı:)herşeye bakamadan çıktım.İlk fırsatta kek fanusu,dondurma kapları sipariş edeceğim.

1 yorum:

  1. bıyıklı objeler ön planda olacak sanıyorum,merakla bekliyorum

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...