İzleyiciler

21 Ağustos 2013 Çarşamba

Son Alişverişim

Uzun süre yazlıkta kalınca alışveriş krizim tuttu.
Bayram öncesi bir gün Batu'yu annem ve babama bırakıp tek başıma Mersin Forum'a gittim.İyi de yapmışım.Biraz kafa dinledim(Annelik mükemmel orası tartışılmaz ama bence aradabir yalnızlık güzel geliyor)

İndirimlerden payıma düşenler böyle;
Mango'dan;
Euromoda ve Sacha'dan;
Alışveriş sırasında minik bir sorun nedeniyle üst değiştirmem gerekti.Krem eteği ve çizgili üstü Bershka'dan alıp kabinde giydim.Aynı üstten anneme de aldım.


Koton'dan;
Watson's indirimi superdi.Payıma çok şey düştü ama saç boyası,saç maskeleri...banyoda yerini alınca bunları kareledim;(Deborah'ın takma kirpik etkili maskarası harika;ayrı bir post konusu olur.O kadar yani;)
Mango'dan streç elbise.
Bu tarz parçalar her daim kurtarıcı olduğundan gördüğümde kayıtsız kalamıyorum.
Zara Kids'ten bu papiler Batu'ya ancak seneye olur.Ama 69tl'den 24.90'a düşmüştü.Çok beğendim.Fiyatı da farkedince dayanamadım:)

English Home'da örtülerde%50 indirim vardı.

Stradivarius'dan bu ciciyi kendime bayramlık olarak seçtim;

'
Batu'nun bayramlığı ilk kez Mersin Forum'da rastladığım Z&Y Kids'ten;
Kocamı unutmadım tabi:)Stradivarius'tan.Tam baharlık bir üst;
Bu yaz bikinilere doyamadım.Penti'den;
Stradivarius pantolon yine baharda kullanıma uygun;
Küpeler Koton'dan

Mutlu günler diliyorum...


9 yorum:

  1. hepsi harika canım iyi günlerde giy;) koton dantelli üst ve mango pullu üste bayıldım! batu'nun ayakkabıları da çok iyi denk gelmiş! ama aklım karıştı stradi' de erkek var mıydı yada ne zamandır var???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Stradivarius'ta ben kendimi bildim bileli erkek reyonu var:)

      Sil
    2. bershka'yla karıştırdın canım çünkü stradi'de olmadığına emin olunca etiketine baktım tişörtün bershka yazıyor:)) hatta eşim stradi'ye girmeyi hiç istemez onu ilgilendiren birşey olmadığı için:))

      Sil
  2. güle güle kullan canım..dışarı çıktıkmı bir parça ürünle kesinlikle yetinmiyoruz:))

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın hepsini, bayağı bir özlemişsiniz alışveriş yapmasını...

    YanıtlaSil
  4. oy oyyy ooooyyyy! ben hepsine bayildim :)
    ama helali hos olsun, butun kis ve bahar indirimlerini kacirdiktan sonra bunu yakalamana sevindim. Az bile almissin, sen arada birak gene oglani anneanneyle dedeye kafani dagit, rahatlarsin.

    YanıtlaSil
  5. güzeL ve tarz seçimLer yapmışsıN caNım. amaaaa eN çok da batu NuN papiLeriNe bayıLdım çok şekerLer:)
    iyi güNLerde kuLLaNıN caNım...:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel şeyler bulmuşsun, güle güle giy :))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...