İzleyiciler

25 Ağustos 2013 Pazar

Haftasonu Gezmesi:Gaziantep/Kombini;Beyaz

Oğlumla uyumlu giyinmeyi sevdiğimi bilmeyen kalmadı dimi:)?
Eşimle de üniversite yıllarında zaman zaman uyumlu giyinirdik.Uyum takıntım sağolsun.Oyle kolaya kaçıp aynı t-shirtü giyen çiftlerden değildik.Zoru severim ben:)Telefonda;'lacivert renk gömleğini giyermisin,bugün omzundaki ince kazak kırmızı olsun hayatım..'gibi isteklerim olurdu.Valla sevgilim diye söylemiyorum,iyi sabırlı.Bir kez olsun yok giymem demedi,hala da demez:) 

Cumartesi gezmemizde Batu ile eşimin t-shirtlerini bir örnek seçtim.Bende beyazla eşlik ettim;
Geçen hafta iş için şehirdışında olan eşim H&M cicilerine olan zaafım nedeniyle bana bu taşlı babetleri almış.Biraz dar geldi.Ve bize H&M yolu göründü:)
Adana'da olmayan H&M için Gaziantep'e gittik(Aşk engel tanımıyor  işte;alışveriş aşkım için saatlerce yol çekebilirim:)

Gaziantep'e kadar gitmişken leziz yemeklerinden yemesek olmazdı.Daha önce de iki kez gittiğimiz bir mekana:Aşina'ya gittik yine.
Patlıcan kebabı,Ali Nazik,Gavurdağı Salatası,Lahmacun,Yuvalama;tatlı olarak Katmer...

Bu satırları yazarken an itibariyle diyete başlıyorum.Yarın pazartesi;diyete başlamak için uygun gün:)
Sağlıklı ve mutlu bir hafta diliyorum.

6 yorum:

  1. seLam :) taşLı babetLeriN gerçekteN çok hoşmuş iyi güNLerde kuLLaNmaN diLeğiyLe:)
    ah o başLaNamayaN diyete beNde başLayabiLsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler.Diyete basladim ama onemli olan devamliligi.Umarim istedigim kiloya inerim.Sende ne zaman hazir hissedersen o zaman baslarsin;)

      Sil
  2. süpersiniz bu anne baba bebiş uyumuna bayılıyorum bende yapıcam:) antep yemekleri bir harika sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler.Eminim cok cici kombinler yaparsin.Antep yemekleri ahh ah:) Sevgiler...

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...