İzleyiciler

5 Temmuz 2013 Cuma

PİKNİK

Geçen Pazar gününden sadece bir kare paylaşmıştım.
Ama hala aklım orada diyebilirim.Özellikle de sıcakların tavan yaptığı zamanlarda sürekli oranın temiz havası,serinliği geliyor aklıma.

Eşim,ben ve Batu klasik avm turu için evden çıkıp,annemlerin teklifiyle kendimizi yaylada piknikte bulduk.Keyif ve huzur aynı anda olunca tadına doyamadığımız bir gün geçirdik.

Ailece keyifçiyiz biz:)
 Öpülürken bir trip bir trip:)
Bücür...
 Arabadan indiğinde şortluydu.Adana sıcağından kaçtığı belli;
 Sonrasında pijamalarını giyindi, piknik moduna geçti.Ve son zamanlardaki en büyük aktivitesi 'ortalığı kurcalamak'için kolları sıvadı.Kendi oyuncakları dışında herşey O'nun oyuncağı:)

 Yemek sonrası yürüyüş yapıldı.Hamileliğimde giydiğim bir üstü giyince bu kötü görüntü çıktı ortaya.Napayım;bebekliyken rahatlık ön planda oluyor.


 Mutlu son:)Miniğim açık havada mışıl mışıl uyudu.

12 yorum:

  1. Bence kiyafetiniz gayet hos ve cokta yakismis. Batu'nun uyuyusunu kiskanmadim desem yalan olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.O'nun uykusunu hepimiz kıskandık:)

      Sil
  2. Maşallah minik erkeğe buarada hepsi aynı bunların boşuna para veripoyuncak alıyoruz dediğin gibi oyuncak dışında herşeyle oynayan bir bıdıkta benimki :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel piknik olmuş rengarenk:) kıyafet çok da hoş neden kötü görünsün, ben hamile olmama rağmen bir sürü aynı o tarz kıyafetim var bosbol üstler:))

    YanıtlaSil
  4. Oooohhhh... ne güzel birgün geçirmişsiniz, hepinizin yüzünden okunabiliyor :)

    YanıtlaSil
  5. gerçekten mürüvet bence de şık olmuş batu gitgide babaya mı benziyor çok tatlı bir bebek olduğu kesin

    YanıtlaSil
  6. Canım, iyiki annenler yaylada ısrar etmiş bence..Kapalı mekan yerine açık hava bol oksijen almışsınız :)
    Pantolonun rengine bayıldım, çok tatlı..Batu beyin keyfine diyecek yok maşallaah :)sevgiler size:)

    YanıtlaSil
  7. Allah mutluluğunuzu bozmasın .Maşallah diyeyim önce.Biz de bu ara oyuncak dışında her şeyi oynuyoruz.En büyük keyfi de benim çantamın içindekileri bir bir boşaltmak.Allah cümlemizin çocuklarıyla beraber sağlıkla büyütmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  8. o mis gibi ortamda kuzuların koyunların arasında olmak ne güzeldir.batunun da keyfi yerinde belli güzel güzel gülücükler atmış

    YanıtlaSil
  9. nasıl sıcak Adana di mi,ben de imdat diye bağırıyorum hemen her gün :)
    yayla nasıl da ferahlatıcıdır.ben de yarın eşimle kaçacağım oraya.günü birlik olacak ama olsun razıyım :)

    YanıtlaSil
  10. çok kilolu çıkmışsın

    YanıtlaSil
  11. çok tatlı gülmüş batuş:)süper fotoğraflar ayrıca sevgiler

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...