İzleyiciler

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Doğumgünü Detayları

Fotoğraflar tam 1ay öncesine ait.Paylaşmaya şimdi fırsat bulabildim.
Konsept belirleyip,hazır ürünleri şeker hamurlu pasta ve kurabiyeler yapıp tamamladım.









Kurabiye ve parti ürünlerini kargo ile gönderebiliyorum.Bir çok seçenek var.Zaman zaman ekleyeceğim.
Aklınızdan geçen bir konsept için hazır ürünler(parti tabak,bardak,peçete,afiş,masa örtüsü...)ile birlikte kişiye özel kurabiyeler hazırlıyorum.Sadece yaş pastayı Adana dışına gönderemiyorum:(

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

5 yorum:

  1. Çok sevimli görünüyor her şey :)

    YanıtlaSil
  2. harika canım ellerine sağlık..çok beğendim..1 yaş için düşünüyorum bende..

    YanıtlaSil
  3. herşey çok şirin gözüküyor, cıvıl cıvıl harika

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...