İzleyiciler

14 Haziran 2013 Cuma

Nikah Hazırlığı

Son günlerde ülkemizde olan olaylardan dolayı oldukça üzüntülü ve huzursuzum.Bu duruma benim ve bebeğimin hastalığı eklenince son bir haftam genelde düşük enerjili geçti.

Çok şükür bebeğimin ateşi dün düştü,biraz kendimize gelebildik.Bir hafta sonunda iş yerime gidebildim,gece ise dinlenme zamanımda daha önceden sipariş aldığım,söz verdiğim nikah için hazırlıkları tamamladım.Ciciler şimdi yolda,sahiplerine gidiyorlar.
 Magnetlerin hazırlık aşamasından bir kare:
Hiç tanımadığım insanlarla blogum aracılığı ile tanışmak,özel günleri için birşeyler yapmak beni çok mutlu ediyor.

Yaptıklarımın daha fazlasını merak edenler buraya ve buraya uğrayabilir.Farklı seçenekler için çok malzeme aldım,uğraşmak için Temmuz'u iple çekiyorum.Bu aralar LYS öğrencilerimin özel derslerine yoğun tempoda devam ediyorum.

Bugün ki gelinin kardeşi için de kurabiyeler yapmıştım.Buradan bakabilirsiniz.

2 yorum:

  1. tatlım oğlunu özledik ama:)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık magnetler çok şirin.Bayıldım.Allah işlerini arttırsın,bol bereketli işler nasip etsin,ama en başta da sevdiklerine oğluşuna ve sana sağlık ve bol kuvvet versin.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...