İzleyiciler

24 Haziran 2013 Pazartesi

Kitap Önerisi:Annelik Her Zaman Tozpembe Değil

Adını ilk duyduğumda dikkatimi çekmişti.Fırsat yaratıp alamamıştım.
Geçen gün D&R'da eşim 'sana uygun bir kitap buldum'diyerek gösterince hemen hatırladım.(Bu arada eşimin bana uygun bulması da ayrı bir yazı konusu!)

Elime aldığım ilk gün Batu uyandımı uyanacakmı korkusu ile birlikte az bir kısmını okudum.Hafta sonu elimi süremedim ama bu akşam devam edeceğim.

İlk 35 sayfasında bile kendimden çok şey buldum.Yalnız olmadığımı gördüm.Sanki gizli bir destek buldum.

Bitirdiğimde eşim de okumak istiyor.Ben de bazı yerlere minik yıldızlar(O yıldızlar 'evet işte ben de buna katılıyorum' anlamında:)ekleyerek okuyorum.

Tavsiye ediyorum demek için bitmesini bekleyemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...