İzleyiciler

19 Haziran 2013 Çarşamba

Hayatımın SuperBaby'si:)

Batu ile ilgili yazı yazmayınca merak edenler,görmek isteyenler oldu.Bu post onlara özel;)
Miniğim büyüyor.
8,5aylık oldu.
Zaman zaman 'Anne','Baba','Annane','Mama' diyor.Tatlı tatlı bağırıyor,muziplikler yapıyor,kahkahalar atıyor(çok şükür)
Büyükbabası 'dede'demesini istemediği için biraz beklemesi gerekecek:)


Sen hiç hasta olma,kötülükler sana uzak olsun,sağlıkla mutlu günlerde büyü,iyi insanlarla karşılaş bebeğim.
İyiki varsın...



Sağlıklı,mutlu günler diliyorum.





20 yorum:

  1. Allah nazarlardan saklasın sağlıkla büyüsün inşallah canım

    YanıtlaSil
  2. Masallah oglusuma buyuyorlar oglumla aralarinda 46 gun var o yuzden batuhani okumaya bayiliyorum opun yerime lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oğluşunuzu merak ediyorum;)Bizden sevgiler...Öpüyoruz;)

      Sil
    2. Ilk firsatta mailinize foto gondereyim :)

      Sil
  3. onu mıncır mıncır mıncırmak istiyorum :) allah nazarlardan saklasın kuzumu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çok teşekkürler tatlım.Bakalım senin prenses nasıl büyüyecek,çok merak ediyorum nasıl bir güzel olacağını;)

      Sil
  4. ay güzel bebek seni nası da tatlı gülmüş :)

    benim 22. haftam bitiyo..dün yazlık bişiler aldık 6-9 aylık..ay dedim bunlar çok küçük olcak mı ki ona? ama şimdi batuyu görünce gerçeği idrak ettim! bana nedense 6 aylıktan sonra çocuklar kocaman oluyomuş gibi geliyo ya :)

    bu arada batunun kıyafetlerini deli gibi inceliyorum bi erkekanası olaraktan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz;)
      Siz de sağlıkla kavuşun inşallah.
      İlk doğduğu an o kadar küçüktü ki şimdi kocaman geliyor bana da:)
      Erkek bebek kıyafetleri biraz çaba ile bulunabiliyor;)

      Sil
  5. :)) kameralara olan küslüğü gitmiş baksanna maşallah nasıl da gülücükler saçmış. tü tüü tüü 41 kere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet:)suratsız pozları azaldı.Kahkaha atıyor böceğim;)Sağol canım.

      Sil
  6. maşallah ne kadar da büyümüş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oluyor,hızlı büyüyorlar...

      Sil
  7. Canım Batuyu görmeyeli gerçekten uzun zaman olmuş..
    Nasıl da değişmiş, yüz hatları oturmuş, ben küçük erkeğim diyor bakışları :D
    maşalallah hep böyle keyifli olsun inşş:) sevgilerr

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar da büyümüş maşallah,Allah nazarlardan saklasın...sevgiler

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...