İzleyiciler

11 Haziran 2013 Salı

13 yorum:

  1. Yeni yaşın kutlu olsun tatlım,son 10 gündür bizde aynı durumdayız.Sağlıklı,sıhhatli günler diliyorum,sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. tatlım iyi yıllar çok geçmiş olsun nazar değmiş ana oğula öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
  3. İkinize de çok geçmiş olsun, benim ufaklıkta öyle ikinci antibiyotiğimize başladık :(

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle geçmiş olsun. Yeni yaşınızı kutlarım. Nice senelere. Allah size ve ailenizin diğer bireylerine sağlıklı uzun ömürler versin...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. yeni yaşını kutlar Batu'ya şifalar dilerim..

    YanıtlaSil
  6. iyiki doğdun ve ikinize de çook geçmiş olsun canım.tez zamanda düzelirsiniz inşallah

    YanıtlaSil
  7. Canım nice sağlıklı mutlu huzurlu yıllara .. ayrıca çok geçmiş olsun acil şifalar anne-oğul çabucak atlatırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  8. mutlu yıllar tatlım,yeni yaş beraberinde hayal ettiğin herşeyi getirsin.ayrıca çok geçmiş olsun biran önce iyileşmeniz dileğiyle.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. 30 yaşı kabul etmek zor oluyor ama 40 kendiliğinden geliyor ve itiraz edemiyorsun...Nice yaşlara canım sağlıkla huzurla...öpüyorum tosun paşayı...

    YanıtlaSil
  10. merhaba blogunu yeni keşfettim.. çok hoş çok sevimli :) tekrar görüşmek üzere
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Saglıkla, mutlulukla geçireceginiz nice yaşlar dilerim tatlım. Bir an önce iyilesmeniz dilegiyle.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle çok çok geçmiş olsun.Allah en kısa zamanda acil şifalar versin hem sana hem oğluna. Doğumgünün kutlu olsun canım.Eminim en anlamlı doğum günlerinden biri bu yılki doğumgünündür. Allah sevdiklerinle,ailenle,eşinle, oğluşunla güzelliklerle dolu nice doğumgünleri nasip etsin inşallah. Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  13. canım geçmiş olsun geç haberim oldu umarım ben yazana kadar iyileşmişsindir

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...