İzleyiciler

6 Haziran 2013 Perşembe

BU BLOG BENİM,NE İSTERSEM YAZARIM!

Son günlerde olan olaylardan sonra birçok arkadaşım gibi bende blogumda eğlenceli yazılara ara vermek istedim.Sadece 'Bu blogda direniş var.Şimdi moda-makyaj zamanı değil.Birlik zamanı'yazısını ekledim.Yazı gayet açık.Zaman birlik zamanı.Siyasi görüşlerimizin,tuttuğumuz takımların,mezheplerimizin farklı olmasının bir önemi yok.(O yazıyı ekleyince ne düşündüğümü bile tam yazmadım(birliği bozmamamk için).Yoksa çekinecek bir durumum yok.Çok şükür düşündüklerini sansürsüz yazabilecek bir potansiyele sahibim)

Ama bugün gelen yoruma cevap vermek istedim.Her ne kadar bunu anlayacak kapasiteye sahip olmadığını düşünsemde...

'Adsız'dan gelen yorum şu:
Ne oldu direnişiniz
Sonunda yine geri adım attıramadınız.
Devam et sen direnişine siyasete
blogunda bunlar varsa ben biz yokuz

VE BENİM CEVABIM:
Benim gibiler adıyla,fotoğraflarıyla gururuyla ortada.Tepkisini de açık açık belirtiyor.Senin gibi zavallılar ise ancak adsız yorum yazacak kapasiteye sahip.Adını bile yazmaya korkan birine cevap yazmak pek tarzım olmasada içimden geçenleri yazmak istediğim için yazacağım.(Ben-sen ayrımımı adsız yorum yazdığın için yazdığımı anlarsın umarım)

Ben bugüne kadar blogumda siyasete pek yer vermedim.Gerektiği zaman ve canım istediğinde düşündüklerimi yazdım.Bundan sonrada öyle yapacağım.
Siz-biz yapmak yerine olayların ne olduğunu detaylıca araştırmalı ve ondan sonra yorum yapmalısın.Elinden tamamen gitmek üzere olan özgürlüğün için belki sende birşeyler yapmalısın.Bunun bir parti ile alakası yok!(bunu anlatmak deveye hendek atlatmaktan zor sanırım)

Biz yokuz deme lüksün yok.Bir kişi olarak başka kişileri ötekileştiremezsin.
Ayrıca bu blogda hiç izleyici olmasada yazmaya devam edeceğim.Bu blog benim ve ne istersem yazarım.Canı istemeyen gider.Bu kadar basit.
Ben gidiyorum dersen anlarım ve güle güle derim;)(Buarada baktım da takipçimde azalma yok,artış var;)

Şunu da ekleyim:sonunda geri adım attıramadınız demişsin ya,bu lafını unutma!Bir gün okkalı cevabını vereceğim.

Hala bazı şeyleri anlayamamış insanların gözlerini,beyinlerini açmaları dileğiyle...

19 yorum:

  1. Artik umudumuz var o nedenle kimsenin ne dedigi umrumda degil o kör karanliklarinda uyusunlar guzel gunler bizimle gunesli gunler

    YanıtlaSil
  2. Canım cevabını da yazınıda çok güzel yazmışsın..Yüreğine düşüncelerine sağlık...
    Ayakta uyuyana, olayın halaaaaa ne olduğunu anlamayana ben sadece üzülüyorum... Onlar adına gerçekten üzülüyorum, durumları çok vahim :) Özgürlük istediğimiz halbuki ne kadar da açık..Bebeklerimize güzel bir Türkiye, yaşanası, huzurlu bir Türkiye vermek istiyoruz sadece.....Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Canim sen hiç canını sıkma kimsenin bunu yapmasına da izin verme, amaçlarına ulaştırma. Sonuç her ne olursa olsun burada önemli olan birlik olmak, kimsenin bu ülkede bazı yetki ve makamları kullanarak canının istediğini yapamayacağını herkes anladı

    YanıtlaSil
  4. buna benzer bir yorum bana da geldi'sen siyasete devam et ben artık bloğunda yokum 'diye aslında o kadar komik ki hak aramak siyaset ise denecek o kadar çok şey var ki ama yeri değil.Güzel günler görmemiz umuduyla...

    YanıtlaSil
  5. giden gitsin listen temizlenmiş olur

    YanıtlaSil
  6. Bende birkaç takipçimi kaybettim blog direnişinden sonra ama zaten benim takipçim değillermiş bunu gördüm iyi oldu :) Bloglar özgür platformlar kimseye zarar vermeden düşüncemizi dile getirmemiz son derece doğal hele işin içinde ülkem varsa
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. velevki hic geri adim attiramadigimizi var sayalim, ne farkeder?
    basimizdakinin tas kafaliligindan, demokrasiden anlamamalarindan, kendilerini padisah sanmalarindan, dedigim dedik caldigim duduk olduklarindan geri adim attiramamisizdir. vakti saati gelince onlarda yaptiklarinin bedelini oderler, yanlarina kalmaz.

    ayrica, $u bloguna onu yaz bunu yazma muhabbetine bende acayip kuruluyorum. dupeduz hadsizlik bence.

    YanıtlaSil
  8. Canını sıkmaya değmez arkadaşım. İşlerine gelmiyor bazı şeyler rahatları bozuluyor. bu bile direnişin amacına ulaştığını gösterir. burası dedelerimizin anıyla sulanan vatanımız. kimsenin babasının çiftliği değil. İşlerine gelirse

    YanıtlaSil
  9. çürükler gitsin sağlamlar gelsin boşver

    YanıtlaSil
  10. provokasyonlar sadece meydanlarda değil, burada blogda, facebook'ta, twitter'da ve heryerde devam ediyor aralıksız. en iyisi bu tip kışkırtmalarda bulunan kişileri duymazdan-görmezden gelmek. çünkü onlar kendilerine ait düşünceleri olmadığı, hep başkalarının güdümlemeleriyle hareket ettikleri ve hayatlarına bir "yok" olarak devam ettikleri için, partizanlıkla, yalaklıkla ve fanatizmle "var" olmaya çalışıyorlar. tek yapabileceğimiz onlar adına üzülmek. sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Eğer düşüncelerimizden yana bizi öteki olarak göreceklerse zaten aynı mantaliteye sahip olamayız o yüzden birşey anlatmak mümkün değil Facebook da Gezi parkı direnişi için yazdığım birlik olun direnişimize sahip çıkalım diye yazdığım yazıdan ötürü siz bölücüsünüz 3-5 ağaç yüzünden vatan hainisiniz diyen bir diğer %50 den bahsediyoruz ki benim düşüncelerimi az çok tahmin edebilirsin oyüzden dediğin gibi bir gün gelir cevap verilir...

    YanıtlaSil
  12. Henüz bana kimse bloğunda siyaset varsa biz yokuz diyemedi çünkü onları zaten ben kovdum 3 kişi kayboldu bile :)

    YanıtlaSil
  13. Burada yapmaya çalıştığımız şeyin siyasetle uzaktan yakından bir ilgisi yok. Biz burada vatanımızın birlik ve bütünlüğünü korumaya çalışıyoruz bu durum siyaset olmaktan coktan çıktı. Şu anda bu yazdıklarımla o arkadaşa cevap olduğum için kendime çok kızıyorum ama artık susmak zamanı değil konuşmak zamanı. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyetiyle senelerce yüzyıllarca yaşadı bu toplum. Şu anda biz bu zihniyettekileri aramızda istemiyoruz ! Kimse benim arkadaşımın bloguna ne yazacagına karar veremez ! Burası özgür bir mecradır !
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  14. Burada yapmaya çalıştığımız şeyin siyasetle uzaktan yakından bir ilgisi yok. Biz burada vatanımızın birlik ve bütünlüğünü korumaya çalışıyoruz bu durum siyaset olmaktan coktan çıktı. Şu anda bu yazdıklarımla o arkadaşa cevap olduğum için kendime çok kızıyorum ama artık susmak zamanı değil konuşmak zamanı. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyetiyle senelerce yüzyıllarca yaşadı bu toplum. Şu anda biz bu zihniyettekileri aramızda istemiyoruz ! Kimse benim arkadaşımın bloguna ne yazacagına karar veremez ! Burası özgür bir mecradır !
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  15. Bu tablo siyaset olmadktan çıkalı çok uzun zaman oldu. Mesele birlik beraberlik vatanseverlik meselesidir, bu yazdıklarımla o zırıl zırıl cahil arkadaşa cevap olmaktan onunla muhatap olmuş olmaktan son derece utanıyorum ancak devir susmak değil konuşmak zamanıdır.
    Bu millet bana dokunmayan yılan bin yaşasın zihniyetinden çok çekti. Şimdi aramızda bana dokunmayan yılan bin yaşasıncıları istemiyoruz. Hiçkimse benim arkadasıma bloguna ne yazacağını öğretemez, burası sosyal bir mecradır ne isterse onu yazar ! Ne istersek onu yazarız sizin yavşak medyanıza benzemez bloggerlar !
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  16. Boşveeeer...değmez, sen kafana göre takıl cingifillim :)

    YanıtlaSil
  17. Ağzına yüreğine sağlık!

    Bloğum üzerinden bana yorum yok! Malum pek yeniyim, takipçim az!
    Ama Instagram üzerinden aldığım muhteşem destekler, bana yeter!
    http://bikiniprojesi.blogspot.com/2013/06/gezideyim.html

    Ve o sana gelen adsız yorum sayesinde karar verdim! İnadına bloga devam! Daha da sağlıklı daha da güçlü olma zamanıdır! Yaz kapıda..

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. biz bu olayların siyasete karıştırılmaması için direnişteyiz zaten.. özgür konuşmak için, özgür düşünmek için direnişteyiz..

    YanıtlaSil
  19. bizi bölmek, ötekileştirmek için ellerinden geleni yapıyorlar ama elbet hak yerini bir gün bulacak inşallah. yalnız değiliz ve birilerinin yapmak istediği gibi kinle değil sevgiyle, sabırla bu günleri de atlatacağız. ve bugün okuduğum bir söz:
    Dünya yasamak için tehlikeli bir yer,
    kötülük yapanlar yüzünden değil
    durup seyreden ve
    onlara
    ses çıkarmayanlar yüzünden.. albert einstein

    sevgiler, aynur.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...