İzleyiciler

4 Haziran 2013 Salı


4 yorum:

  1. Ne oldu direnişiniz
    Sonunda yine geri adım attıramadınız.
    Devam et sen direnişine siyasete
    blogunda bunlar varsa ben biz yokuz

    YanıtlaSil
  2. Benim gibiler adıyla,fotoğraflarıyla gururuyla ortada.Tepkisini de açık açık belirtiyor.Senin gibi zavallılar ise ancak adsız yorum yazacak kapasiteye sahip.Adını bile yazmaya korkan birine cevap yazmak pek tarzım olmasada içimden geçenleri yazmak istediğim için yazacağım.

    Ben bugüne kadar blogumda siyasete pek yer vermedim.Gerektiği zaman ve canım istediğinde düşündüklerimi yazdım.Bundan sonrada öyle yapacağım.
    Anlayamadığın şu:siz-biz yapmak yerine olayların ne olduğunu detaylıca araştırmalı ve ondan sonra yorum yapmalısın.Elinden tamamen gitmek üzere olan özgürlüğün için belki sende birşeyler yapmalısın.Bunun bir parti ile alakası yok!

    Biz yokuz deme lüksün yok.Bir kişi olarak başka kişileri ötekileştiremezsin.
    Ayrıca bu blogda hiç izleyici olmasada yazmaya devam edeceğim.Bu blog benim ve ne istersem yazarım.Canı istemeyen gider.Bu kadar basit.
    Ben gidiyorum dersen anlarım ve güle güle derim;)

    Şunu da ekleyim:sonunda geri adım attıramadınız demişsin ya,bu lafını unutma!Bir gün okkalı cevabını vereceğim.

    Hala bazı şeyleri anlayamamış insanların gözlerini,beyinlerini açmaları dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler desteginiz icin,
    direnise devam. yasamak zaten direnmek..
    sevgiler, istanbul dan aynur.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...