İzleyiciler

24 Haziran 2013 Pazartesi

Anne-Bebek Plaj Kombini

Geçtiğimiz hafta sonu yazlık sezonunu açtık.
Deniz,kum,güneş üçlüsünü çok özlemişim.
Bebekli hayatta ilk plaj tecrübemizi yaşadık.Kocaman bir plaj çantası almıştım.İyiki öyle yapmışım.
Batu beyin yedek kıyafeti,bezi,ıslak mendili,güneş kremi,şapkası,gözlüğü,suyu...derken ona özel bir çanta oluştu.Kendimize de iki havluluk yer ayırabildik:)
Dergi,kitap,ayna,tarak,ruj...evde kaldı.Zaten uzun uzun güneşlenmek,kitap okumak sanırım mazide kaldı:)

İlk gün anne-bebek kombinimiz mint-yeşil tonlarındaydı;
Batu Paşam'ın mayosu:yıkanabilir bebek mayosu(ayrı bir yazıda özelliklerini yazacağım.Almak isteyenlere fikir olabilir.)
Şapkası:H&M

Benim bikini:geçen yazdan kalma ADL
Fedora:Defacto
Çanta:Migros





























Batu denize girmedi.Su biraz soğuktu.Ayağını ıslatınca bile hoşlanmadı.Değişik geldi.Denizden korkan bir çocuk olmasını istemediğimizden erteledik.Bebeğimi hiçbir şey için zorlamak istemiyorum.Birde geçen hafta hastalığı zor atlattık,bir daha hasta olmasından korktuk.

2.gün kombinimiz marine detaylıydı;
Batu'nun bodysi:Minik bir butikten
Şapka:Anneanne hediyesi

Benim bikini:Kom(eski)

Şu an iş yerimde bu yazıyı yazmak bile zor geliyor.Tatili iple çekiyorum.

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum.

1 yorum:

  1. Bu yazi bana fikir verdi mayo yazisini bekliyorum batuhana gecmis olsun opuyorum sizi

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...