İzleyiciler

23 Mayıs 2013 Perşembe

Ürün Tavsiye:Neutrogena Makyaj Temizleyicisi

Makyaj anlayışımdan daha önce bahsetmiştim.Yıllardır hep aynı.
Aydınlık göz altı,bol maskara,hafif allık ve gloss.Bazen eyeliner ile tamamlıyorum.
Koyu makyaj hiç yakışmıyor.

Makyajımda ağırlık göz kısmımda olunca göz makyaj temizleyicisi işime yarıyor.Göz makyajımı temizledikten sonra yüzümü yıkayıp,tonik ve krem kullanmak iyi oluyor.

Uzun süredir kullandığım temizleyicim bittiğinde indirim anında denk gelince güvendiğim bir marka olduğu için Neutrogena almıştım.Çok memnun kaldım.Kalıntı bırakmadan tüm göz makyajımı kolayca çıkarıyor.
Tek eksisi kapağını açınca 2.bir delikli kapağının olmaması.Ona da kullandıkça alışılıyor.


Sağlıklı,mutlu,bakımlı günler diliyorum;)

5 yorum:

  1. yaklaşık 2 yıldır bende bu ürünü kullanıyorum kalıntı bırakmadan temizlemesinden cok memnunum hatta bitmeden 2.sini stokluyorum ... iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. sizi uzun süredir izliyorum.Ayrıca yeni işinizde başarılar dilerim.Oğlum şu an 2.5 aylık.Diş buğdayında sizinle irtibata geçmek isterim.Bloguma ben de sizi beklerim. http://nazli-ca.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. neutragenanın ürünlerini bende beğeniyorum, şunu sorucam suda çıkmayan rimeli çıkarıyor mu acaba?

    YanıtlaSil
  4. Canım bende Artisty nin göz makyaj temizleyicisini kullanırım yıllardır çok memnunum. paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. muhteşem yıllardır hastasıyım:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...