İzleyiciler

21 Mayıs 2013 Salı

Tatil alışverişi başlasın!

Bu yıl diğer yıllardan daha fazla tatil ihtiyacı hissediyorum.Belki geçen yazın tamamını hamile olarak geçirdiğimden,belki bebek sonrası lohusalık ve uykusuz gecelerin birikiminden,belki de iş stresinden...

Batu'ya aldığım mayo ve şapkaları ayrı bir yazıya saklıyorum.Bugün seçtiklerim Markafoni'den;Tosun Paşam'a denizde kullacağı iki cici,bana bir elbise,anneme bir terlik:
 Eşim ve ben koyu Beşiktaşlıyız.Sanırım Batu'da öyle olacak:)
 Bu plaj elbisesinin beyazını geçen yaz kullanmıştım.Plaj için ideal.
 El pompası bundan sonra çok işimize yarar diye düşündüm.Artık evde bir minik var.Ve alışveriş bağımlısı annesi ona tatil için daha neler alacak kim bilir:)


8 yorum:

  1. Güle güle kullanın tatlım tüm cicileri.
    Bu arada yanlış anlammssan bişi diyeceğim,bloğunun yazıları sadece bana mı bu kadar küçük puntoyla görünüyor bilmiyorum ama,yazıları nerdeyse okuyamıyorum azcık büyütsen :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. o simsiyah golgelik özelligi olan deniz oyuncagi (adini bulamadim!), gunesi daha fazla cekerek, basina gunes gecirmesin minigin aman dikkat...
    sevgiler
    efsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekürler uyarınız için ama 5,6dan önce güneşe çıkmayız zaten;)Sevgiler...

      Sil
  3. beşiktaşlı güneşlikli simide bayıldım :) kızım 7 aylık benim de ve henüz erken değilmi diyedüşünüyordum ki yazınız beni etkiledi :) kızım için yaz alışverişi yapabilirim artık :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erken değil,hazırlıklar başlayınca tatil erken gelecekmiş hissine kapılabiliriz bile:)Kızlara göre çok daha şirin mayolar var.Ben çok aradım renkli mayo bulmak için;)Sevgiler...

      Sil
  4. Merhaba, bizde Koyu BJK liyiz, ve sanırım kızımızda öyle olacak:))
    güneşlikli simit süper, eşime mail attım hemen fotoğrafını.
    Hatta Markafoniye de baktım, göremedim bitti sanırım.
    Güle güle, iyi tatillerde kullanılsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,ne güzell:)
      Markafoni'de hala var.bitmedi.Plaj şıklığı gibi bir ismi var sipariş verdiğim yerin;)

      Sil
  5. superrrr bende ogluma gs sini aldim baştan 2yi :-):-) birde havuz aldim bol bol sulansinlar hayirli olsun minik bebislere... sevgilerle funda...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...