İzleyiciler

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Mint ve Krem

Biriken fotoğrafları vakit buldukça ekliyorum.Bu kombinim birkaç hafta önceye ait.
Diyete başlamadan önce Adana'da meşhur olan Kazım Büfe'ye sık sık uğruyorduk.Eşim oranın müdavimi;muzlu süt ve tostunun ününü duymayan yok.Hatta Türkiye'de ilk on büfe arasında...


Bebekli hayata rahat kıyafetlerle devam ediyorum.Topukluları ancak işe giderken kullanıyorum.Fotoğraf çekmeyi hep unuttuğumdan(genelde sabah bir koşturmaca ile evden çıkıyoruz) blogumda hep hafta sonu tercih ettiğim spor kıyafetlere yer verdiğimi farkettim.Bu kombin de onlardan biri.

T-shirt:KAFT(Uğramadan geçmeyin dediğim bir adres oldu.Seçtiğim t-shirtü elime ulaştırma hızlarını söylemiştim sanırım.T-shirtlerinin tasarımlarını ve kumaş kalitesini de çok sevdim.Yıka yıka giy listesine eklenebilecek kalitede)
 Pantolon:Dilvin(Markafoni'den)
Çanta:NetWork
Papiler:Minik bir butikten
Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum...

3 yorum:

  1. Mint yeşiline bayılıyorum benimde var bu renk bi pantolonum. Sada çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. evet kazım büfe benimde yaz ayı favorim açık ara.muzlu süte bayılıyorum ve sen söyleyince nasıl canım çekti mımmm.size afiyet olsun canım mint yeşiline bende bayılıyorum ve yeni bir pantolon aldım bu renk:))adana da diyet yapmak oldukça zor olsada başarılar sana canım batuş yürümeye başlayınca eser kalmaz kilodan falan gerçi ya:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...