İzleyiciler

13 Mayıs 2013 Pazartesi

Güzel Gelişmeler...

Yeni işim ile ilgili güzel gelişmeler devam ediyor.

Yakın bir arkadaşım nişanından 1gün önce arayıp son dakikada Cingifilli Kurabiyeler'den isteyince onu kıramadım.Anneler günü için 250 kurabiye siparişime ara verdim,genç aşıklar için mutfağımı açtım:)





 Sepet ve kutu siparişlerim elime ulaşmadığı için+bebekle evden çıkamayınca bu seferlik sepetini benim tarif ettiğim yerden kendisi aldı.Bundan sonraki kurabiyeleri daha süslü göndereceğim.E adı üstünde;Cingifilli Kurabiye:)



Geçen hafta Facebook'ta bir sayfa açıp,yaptıklarımı eklemeye başladım.Sitem için hoş bir tema istiyorum.Kime yaptıracağım konusunda kararsızım.Bu hafta netleştireceğim.Önerilere açığım;)

4 yorum:

  1. Allah bol kazançlar, hayırlı işler versin canım.Çok güzel görünüyorlar.Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. merhabalar bende evde bu kurabiyelerden denemek istiyotum acaba malzemeleri adanada nereden bulabilirim.şimdiden çok teşekürler

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...