İzleyiciler

20 Mayıs 2013 Pazartesi

Dizi Setinde...

Dün klasik bir pazar gezmesi için evden çıkıp arkadaşlarımızla buluştuk.Yemek için seçtiğimiz mekan Karataş'ta olunca Dila Hanım dizisinin çekildiği yere gitmeye karar verdik.
Diziyi konusundan çok Adana ve çevresinde çekildiği için bazen izliyorum.Çekim yapılan mekanları tahmin etmek,gittiğimiz yerleri başka gözden görmek hoşuma gidiyor.


Tosun Paşa'ma ayakkabı giydirmek zor oluyor,artık çok hareketlenip güçlendiği için bir ayağı ile diğer ayağındaki ayakkabısını çıkartıyor:)




Mutlu bir hafta diliyorum...

7 yorum:

  1. Güzelliiik :)
    Öptüm seniii :)

    YanıtlaSil
  2. tombikooos bacaklarını yerim ben onun.. güzellikk pekte bi şıkmışsın bayıldım..

    YanıtlaSil
  3. maşallah kuzuya ve sana... :)

    YanıtlaSil
  4. annemin favori dizisi :)
    ufaklık maşallah nasıl da güzel büyüyor

    YanıtlaSil
  5. Kardeşimin Adanada olduğunu yazmıştım sana,karedeşimin oğlu iletişim lisesi 2. sınıfta senin olduğun gün onlarda okuldan çekime gitmişler,hatta milli eğitim müdürü ,resmi erkan da oradaymış...dizi güzel,adananın verimli arazilerini görmek ayrı bir hoşluk veriyor fazla takip edemesemde ara sıra izliyorum diziyi...sevgiler tosunpaşayı da öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. kuzucum sen ne ara bu kadar zayıfladın,ne ara bebişi bu kadar büyüttün maşşallah diyorum sana :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...