İzleyiciler

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Bir hafta sonu...

Geçen hafta sonundan,Dila Hanım dizi setinden birkaç kare daha...

Karataş'ta bizim gittiğimiz iki balıkçıdan birinde yemek yedik.
Deniz manzaralı olan her yer ilgi alanımda.




 Dila Hanım'ın odasının balkonu:
Odası da böyle:
 Aynada tombul kuşum bana eşlik ediyor.

 Çekim ile kocaman ve çok şık gösterdikleri salon bu kadarcık:)


 Mutfakları:



Sağlıklı,mutlu bir hafta diliyorum...

Not:Bizim gittiğimiz gün çekim yoktu.O nedenle fotoğraf çekmak için içeri girdik.Binanın içini gezmek yasakmış.Ama bir tatlı dil,güler yüz,tatlı bir bebekle o sorun çözüldü:)

3 yorum:

  1. Deniz manzarası üzelmiş gerçekten..
    Canım diziyi izlemiyorum ama bazen denk gelip bakınıyorum öylesine, şimdi çekim yokmuymuş, rahatca gezilebiliyormu yani..
    Birde böyle mutfakları çok seviyorum, otantik havası olan..
    Batusuz fotoğraflar asla olmaz :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. resimler daha büyük olmuyormu acaba tıklandığında yeni sayfada açılıyor ya diğer sitelerdeki gibi kocaman olsun bi zahmet göremiyom bişe

    YanıtlaSil
  3. Balıkçının manzarasına bayıldım, paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...