İzleyiciler

9 Mayıs 2013 Perşembe

BEBEĞİMLE 7.AY

Ayın 3'ünde yazmam gereken yazı bugüne kaldı.
Etüt merkezim devam ederken şeker hamuru ile süslenmiş 250 kurabiye siparişi alınca:gündüz biyoloji anlatıp akşam ailece vakit geçirip,Batu uyudugunda da kurabiye yapmak durumda kaldım.Oldukça mutluyum ve tabi yorgun:)

Oğlumla 7.ayımızı geride bırakıp 8.ayımıza adım attık.

3.dişimiz çıktı.
Gaz problemi oldukça azaldı(çok şükür:)
Ek gıdaya hızlı geçişimiz yeni tatlarla renklendi.
Boyu bu ay bir an da hızla arttı.
Sabah ve öğleden sonra ortalama 1,5 saat uyumaya alıştı.Gece uykumuz halen 2saate bir bölünmekte:(
Oturma odamızı düzenleyip oyun köşesi yaptık.Orada oynamaya ve değişik sesler çıkarmaya başladı.
Dün alkış çalmayı keşfetti,keyif aldığı için devam etti(biz mutluluktan dörtköşe olduk:)

Dilerim tüm anneler evlatlarının güzel günlerini,sağlıkla büyüdüğünü görür.Her anı ayrı güzel...

13 yorum:

  1. Maşallah canım, yüz ifadesi bile nasılda değişiyor, yavaş yavaş oturmaya başlamış :)
    Sağlıklı aylar, yıllar inş sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım.Evet siması değişiyor.
      Sevgiler;)

      Sil
  2. Maşallah kocaman olmuş, sağlıkla büyüsün inşallah. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Ben zaten izleyicinizim;) Sevgiler

      Sil
  3. Ooy maşallaaaaah, çok tatlı olmuş, minik minik adımlarını da görürüz inşallah böyle güzel fotoğraflarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşkkürler canım.İnşallah görürüz.Meraklardayım:)

      Sil
  4. Maşallah canım ! İnşallah bende bebeğimi sağlıklı kucağıma alırım ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.İnşallah sağlıkla kavuşursunuz;)

      Sil
  5. MAŞALLAH ALLAH nazarlardan saklasın. bizde kızımla 6. ayımızı bitirdik. Ek gıdalarda zorlanıyorum, biraz anlatsan neler yediriyorsun çook sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.
      http://www.cingifilli.com/2013/04/bebegimle-6ayek-gdaya-gecisilk-dis.html bu yazımda ek gıda ile ilgili yazı eklemiştim.dilerseniz uzun uzun yeni yazı da yazabilirim;)
      Kızınızla size güzel günler diliyorum;)

      Sil
  6. maşallah Allah nazarlardan saklasın, kızımla 6. ayımızı bitirdik ek gıdalarda zorlanıyorum ne yedirsem bilemiyorum biraz bahsedermisin neler yapıyorsun

    YanıtlaSil
  7. Okumazmıyım, tüm yazılarını okudum, hergün takip ediyorum. Daha detaylı bi yazı istiyorum. Çok yoğunsun bu aralar biliyorum ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman daha detaylı yazıyı ilk fırsatta yazacağım.Söz;)Çok teşekkürler:)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...