İzleyiciler

12 Mayıs 2013 Pazar

Anneler Günümü Güzelleştiren...

İki özel insan var:bugün özel hissetmemi sağlayan.
Biri Canım Annem:beni bugünlere getiren,sevgi-saygı ile büyüten,her zaman yanımda olan...Bazen en yakın arkadaşım-sırdaşım,en büyük dayanağım.
Doğduğum andan itibaren varlığı ile hayatımı güzelleştiren tatlı kadına ne kadar teşekkür etsem az.
Anne olduktan sonra daha iyi anladım;neler yaşadığını.
29yıldır hayatındayım.29yıldır bir isteğimi geri çevirmedi.Bir kez olsun bilerek kalbimi kırmadı.Bunca yıldır ne yaptıysam arkamda durdu,desteğini esirgemedi.Doğruyu,dürüstlüğü öğretti...
Yaptıklarını yazmakla bitiremem,hakkını ödeyemem.Ama şimdi içimden gelmişken teşekkürlerimi buraya da eklemek istedim.
Beni büyüttüğü yetmiyormuş gibi şimdi de oğlumun büyümesinde,yetişmesinde bana en büyük destek annem.O olmasa bu kadar güçlü olamazdım.Varlığı ile beni onurlandıran,ne olursa olsun desteğim olan canım annem iyiki var.Diliyorum ki hep beraber sağlıklı,mutlu daha nice yıllar geçirelim.

İkincisi Canım Oğlum;Batuhan Eren.
Anneliği onun sayesinde yaşıyorum.O'nunla geçen her günüm için şükrediyorum.Batu doğduğundan beri çok değiştim.Annelik:tarifi ve sorumlulukları zor olan mükemmel bir süreç.
Yıllarca erteleyip,korkmuştum:annelikten ve sorumluluğundan.Şimdi ise iyiki anneyim,iyiki oğlumlayım diyor,O'nun varlığı ile daha güçleniyorum.



Bugün annem ve oğlum'a bırakıyorum blogumu.
Hep beraber olalım,sağlıklı,mutlu günler geçirelim istiyorum.


Bütün annelerin Anneler Günü'nü kutluyorum.
Sevgiler...

5 yorum:

  1. Maşallah canım,Allah mutluluğunuzu bozmasın,herşey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorsunuz maşallah size. Annenin ve senin anneler günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. çok şekersiniz maşallah...

    YanıtlaSil
  4. Canım ne güzel yazmışsın öyle gözlerim dolu dolu oldu, anne olduğum için yazdığın her cümleyi daha iyi anlıyorum. Seninde anneninde anneler günün kutlu olsun annene saygılar öpüyorum ellerinden.

    YanıtlaSil
  5. Allah eşinle,evladınla,annenle ,babanla hiç ayırmasın .Hep mutlu günler nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...