İzleyiciler

9 Nisan 2013 Salı

T-shirt Sezonunu KAFT ile Açtım

Kısa bir süre önce keşfettiğim bir marka: KAFT
Yaz yaklaşırken değişik t-shirt arayışına giren bir ben değilim değil mi;)?

Birçok güzel t-shirt yanında telefon kapakları,posterler,kışlık ürünlerde mevcut.

Gördüğüm an eşim ve oğlumu gözümünönüne getiren bu t-shirt çok hoşuma gitti.Mükemmel babası olan şanslı biriyim ben ve oğlumda öyle.(Taze annelik modumdan+hormonların etkisinden çıkamadım hala:)
Ürünleri,özenli kutuları,özellikle ürünü iletme hızları ile gönlümü çaldı:KAFT

Bu t-shirt kumaşının %100koton olması nedeniyle yazın sık kullanacaklarım arasında yerini aldı.
İlk fırsatta kombin yapıp buraya fotoğrafımı yollayacağım:)


3 yorum:

  1. http://esraningezegeni.blogspot.com9 Nisan 2013 14:47

    çok hoşmuş güle güle giyin:))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bır t-shirttur o oyle cnm bnmm iyi günlerde kullanın inşallah

    YanıtlaSil
  3. bende denedım ve cokkkkkkkkkkkkkkkk sevdımmmm senınkıde nasıl anlamlıı :))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...