İzleyiciler

17 Nisan 2013 Çarşamba

SÜRPRİZ!!!

Üniversite yıllarımda stajyerlik ile başladığım çok sevdiğim öğretmenlik mesleğim beş yıl dershanecilik,bir yıl sadece özel ders verme ve en son arkadaşlarımla kendi etüt merkezimizi açmamla 9yıldır devam ediyor. Final Dergisi Dershanelerinde yıllarca beraber çalıştığım arkadaşlarımla 3yıl önce açtığımız,halen işlettiğim bir etüt merkezim var(son iki yıldır iki ortaklı şekilde işletiyoruz) ama bebeğim doğduktan sonra iş yerim beni eskisi gibi mutlu etmemeye başladı.Zaman ayırmak istediğim alanlar değişti.
Bu yazıyı okuyanlardan arasında veliler de vardır ama çekinmeden yazacağım.Veliler ile ilgilenmek+beklentilerini karşılamak öğrencilere ders anlatmaktan daha zor.Üstelik belli bir süre sonra sıkıcı hal alıyor(üzgünüm ama böyle düşünüyorum)
Hal böyle olunca bu eğitim yılı sonunda etüt merkezimde ortaklığımı bitirme kararı aldım.Çok istediğim ve sürekli ertelediğim birşey ile ilgili kalbimin daha hızlı atmaya başladığını farkettim.O günden bugüne kadar hiç boş durmadan araştırdım hala araştırıyorum:
Bana ait olan Cingifilli markamla tasarım ve organizasyona adım atıyorum!

Sitem hazırlık aşamasında ama uğrayabilirsiniz.

Şimdilik sadece netleşen durumları paylaşıp daha sonra düşündüklerimi gerçekleştirdikçe paylaşıma devam edeceğim.

Şu an hazırlıklarına başladıklarım:
Oğluma Diş Partisi(Mayıs'ı bekleyin;)
Arkadaşımın oğluna Doğum günü partisi (Mayıs'ı bekleyin:)
Aile dostumuzun yeni doğacak bebeğine Bebek şekeri ve Doğum sonrası oda süsleme-Kapı süsü(Haziran'da)
Bir arkadaşıma Bekarlığa Veda Partisi(Haziran'da)
Kendime 30 Yaş Partisi:)Haziran'da:)

Broşür,kartvizit,marka tescili,logo için çalışmalara başladım.Şuanda blog açtım.Tasarımını tamamlayıp,sitemi aktif hale getireceğim.


Nikah-Düğün-Kına-Nişan Organizasyonları
Doğumgünü Partileri
Diş Partileri
Baby Shower
Bebek mevlüdü
Butik pasta
Bebek şekerleri,Nikah şekerleri
Özel dikim
Kişiye özel tasarımlar-el emeği ürünler
Süslemeler
Fotoğrafçılık
Blog Tasarımı
Özel günler(Anneler günü,Sevgililer günü,23 Nisan...) için aklınıza ne geliyorsa hepsinin dahil olduğu bir konsept benimkisi.

Butik pasta siparişi,Butik pasta kursu,Özel siparişler(dikiş,örgü gibi),Fotoğrafçılık için profesyonel bir ekibim hazır.

Şu anda aktif halde çalışmaya başladım.Siparişle çalışıyorum.

Yaz tatili dönüşü bir adım daha atıp kısmetse mağazamı açmayı planlıyorum.

Şimdi yorumları alabilirim;)



Sevgiler...

36 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun:).

    YanıtlaSil
  2. ne hoş bende öğretmenim benzer sıkıntıları bende yaşıyorum yeni işiniz çok eğlenceli görünüyor kendi işinizin patronu olmak gibisi yok bence şimdiden hayırlı uğurlu olsun:) bol şanssss diliyorum size esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni iyi anlarsınız o zaman;)3Yıldır kendi işimin patronuyum ama bu iş daha keyifli bence.Çok teşekkür ederim.

      Sil
  3. herşey hazırsa bize başarılar dilemek düşer..keşke aynı şehirlerde olsaydık isterdim böyle bir organizasyonun içinde yer almayı..hayırlı olsun canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Canım aynı şehirde olmamıza gerek yok.Ne istersen hediye ederim yeterki iste;)

      Sil
  4. ama ama amaaa nasıl sevindim anlatamamm.. Mutlu olduğun işi yapmanı hep istemiştim.. Huzursuz ve yüzsüz insanlar o kadar çok ki çevrende bunu biliyorum..

    Bu ilk adımın ve daha niceleri senin için hayırlı olsun inşAllah..

    Ama neden benim düğünüme yetişmiyorrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.İnşallah hayırlı olur.
      Düğününe yetişiyor.Sözüm olsun: ne istersen benden olacak;)

      Sil
  5. Canım hayırlısı olsun..kendini mutlu hissettiğin işi yapmak gerçekten çok önemli çok da güzel bir işe girişmişsin altından başarıyla kalkacağına inanıyorum sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Bana güvenini belirtmen çok hoş.
      Sevgiler...

      Sil
  6. Hakkınızda hayırlısı ne ise o olsun inşallah. İnsanın sevdiği işi yapması çok önemli... Bu işi çok iyi bir şekilde başaracağınızdan eminim :) şimdiden hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.Evet bencede.Çok teşekkürler:)

      Sil
  7. Canim cok sevindim hayirli ugurlu olsun. Ogretmenlikte birazcik huzursuz olduğunu hissediyordum. Boylesi senin için çok daha iyi olacak eminim . Keyifli bol kazançlar dilerim simdiden adanada olsam dukkan açılışıni kaçırmazdim. Öpüyorum senle batusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkürler.Öyleyim.Ama az kaldı diye sabrediyorum.Dükkan açılışına gelmeni bende çok isterim.Bizde senle Sidelya'yı öpüyoruz;)

      Sil
  8. Cok sevindim meslektasim insallah cok guzel olur hersey

    YanıtlaSil
  9. Aa sonunda ögrendim .Ne iyi olmus. Cok yaraticisin zaten Adanalilar cok memnun kalcak bence.Umar gonlunce gelisir her sey.Hayirli ugurlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çok teşekkür ederim.Adanalılarla sınırlamıyorum kendimi;)Ama ilk aşama da Adana hedef kitlem:)

      Sil
  10. kesinlikle yapabileceğinizee inanıyoruuuzzzzzzz :)))

    YanıtlaSil
  11. Canım Allah yolunu açık etsin dün uzun zaman sonra blogunda dolaştım Batus cok büyümüş maşallah. Yorum yazdım mı düşündüm mü hatırlamıyorum valla neyse diyorum ki insanın cocuğu olduktan sonra meslek hayatı da değişiyor ben de onunla daha fazla zaman geçirebileceğim bir projeye başladım daha açıklamadım ama yakında paylaşıcam:)
    Sevgiler öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım çok teşekkürler.Batuş büyüyor ben yaşlanıyorum:)Senin projeni de merak ettim.
      Sevgiler;)Öptük sizi.

      Sil
  12. Hayırlısı olsun inşallah tatlım.İnsanın sevdiği işi yapması gibisi yok.Çalışma yaşamında huzursuz edici durumlar fazlası ile yıpratıyor insanı,hem yavrularımızın bize ihtiyacı var.Batuş için de çok daha iyi olacağını düşünüyorum.Bol ve bereketli kazançlar diliyorum,kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı ugurlu olsun tatlım. Ne güzel bir haber, mutlulugunu buradan hissettim ;) Umarım hersey gónlünce olur. Öpüyorum..

    YanıtlaSil
  14. canım canım canımm çok ama çok sevindim bu işler ne kadar zevkli 13 sene öğretmenlikten sonra orengarenk boyalar nefes gibi geliyo bana ufak tefek şeylerle bende yapınca nasıl zevk almıştım ben hali hazırda amatörce yapıp internet satışı yapıyorum enson kardeşin doğumna oda süsleme tepsi kutular vs boyamıştım irtibata geçelim canım artı kosgeble işin varsa onu da konuşalım orda en azında buluşup laflarız paylaşmak istediklerim var seninle öpüyorum hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  15. Nasıl içten sevindim anlatamam canım. çok stresli bir ortamda çalışıp dişlerimi sıkıyorum ne güzel insanın sevdiği işi yapa bilme lüksü hakkettiğini düşünüyorum hayırlıuğurlu olur fikirlerin ilgimi çekmekte daha sıkı takipçiyim şimdiden başarılar :)

    YanıtlaSil
  16. Nasıl içten sevindim anlatamam canım. çok stresli bir ortamda çalışıp dişlerimi sıkıyorum ne güzel insanın sevdiği işi yapa bilme lüksü hakkettiğini düşünüyorum hayırlıuğurlu olur fikirlerin ilgimi çekmekte daha sıkı takipçiyim şimdiden başarılar :)

    YanıtlaSil
  17. Aa ne guzel bi karar bayildim:)hayirli olsun simdiden insanin hayallerini gerceklestirmesi kadar guzel bir sey olamaz hersey gonlunuzce olsunn

    YanıtlaSil
  18. bugün tanıştım blogunuzla ve güzel bir haberle tanışmak nasipmiş bana demekki:)
    hayırlı uğurlu olsun,çok güzel,çok tatlı bir iş.ben de çok seviyorum bu tarz şeyleri.emin olun imkanım olsaydı bir dakika bile sevmediğim işte çalışmaz anında böyle bir alana yönlenirdim bende.
    ben de adana'dayım.adana'da olmanıza ayrıca sevindim:)
    workshop gibi etkinlikler düzenlemeyi planlıyor musunuz peki?araştırma yapıyorum da,böyle bir şey olursa seve seve katılırım.
    sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  19. canım ne güzel bir haber bu, insan hangi işte mutlu ve huzurlu oluyorsa onu yapmalı..
    İnş herşey yolunda gider.Keşke aynı şehirlerde olup tanışabilseydik çok sevdiğim işler bunlar bende bir ucundan tutardım belki :) sevgiler canım hayırlı osun inşş.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba sizi uzun zamandır okuyorum. Adanalı olduğum fakat Adana'dan uzakta olduğum için ayrıca dikkatimi çekiyor yazdıklarınız. Geçtiğim gittiğim yerlerden bir fotoğrafınızı görüyorum bir mağaza bir mekan görüyorum gidemediğim festivali görüyorum mutlu oluyorum gülümseyerek bakıyorum.Artık fotoğraflar daha da güzel Batu içinde olduğu için.Sağlıkla büyür inşallah. Yeni iş fikriniz de hayırlı olsun dilerim her şey yolunda gider.Bu arada Adana'da 19-21 Nisan tarihleri arasında Keloğlan Masalları Köyü isimli bir etkinlik varmış Merkez Parkta.Belki bulunmak istersiniz.
    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  21. canım hayırlı olsun.zor veli öğrenci işi bilmezmiyim.velilerin beklentileri insanı nasıl yoruyor değil mi.en güzelini yapmışsın kendi işinin patronu ol valla ohh misss başarılar yeni yolunda

    YanıtlaSil
  22. Çok sevindim tatlım. Allah bol kazançlar nasip etsin :) yolun açık olsun.

    YanıtlaSil
  23. :-Dhayirliiiii ugurlu olsun bu yeni is dalin severek ve bol kazanclarla uzun seneler boyunca yaparsin insallah:-)umarim her sey istedigin gibi olur:-)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...