İzleyiciler

19 Nisan 2013 Cuma

Sokakta Hayat Var/Adana Barlar Sokağı

Geçen Cuma akşamı kardeşimle Leman Kültür'de güzel bir yemek yiyip biraz lafladık(Çok özlemişim kızkıza takılmayı-bebekten önce çok sık yaptığımız aktiviteler şimdilerde o kadar azaldı ki;ödül gibi geliyor)

Sonrasında eşim bize dahil oldu ve Ziyapaşa'ya gittik.Daha önce belirttiğim gibi Şinasi Efendi Caddesi'ni Barlar Sokağı haline getirmeyi planlıyorlarmış(bence henüz tam amacına ulaşmamış).Az uğranılan bir yeri canlandırmaları güzel fikir.

İki haftadır sokakta sahne hazırlayıp canlı performans sergiliyorlar.Çok kalabalık olmuyor çünkü henüz herkesin haberi yok,pek keşfedilmedi bence;)Ki bence böylesi gayet güzel.






Cazara'ya gidenler bilir;cumartesi geceleri saksafon çalan enerjisi yüksek bir bey var.O şimdi Cuma akşamları Şinasi Efendi Caddesi'nde.

Şarkılar hoş,ortam nezih.Alın içeceklerinizi,arkadaşlarınızla güzel vakit geçirin derim.Sürekli kapalı mekanlarda oturmak sıkıcı değil mi?;)

Gitmek isteyenlere yol tarifi:
Atatürk Caddesi'nden Metro Sokağına geçin.Ziyapaşa Caddesi'ne doğru sağ şeritten ilerleyin.Ayakkabıcı Güven,Bambi,Kip(bu üç mağaza yanyana)mağazalarını görünce durun.Sağdaki sokağa bakın ve beni anın:)

Mutlu günler diliyorum...

1 yorum:

  1. bayılıyorum adanaya ıkı kez geldım ama doymadım :D

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...