İzleyiciler

2 Nisan 2013 Salı

Haftasonu Kombini/Mod:Evhamlı anne :)

Bahar geldi derken Adana'da yaz etkisi başladı.Geçtiğimiz haftasonu sıcaklık 34 dereceydi!
Cumartesi kahvaltı sonrası biraz yürüyüş için büyük bir parkı(Merkez Park) tercih ettik ama polenler uçuştuğu için düşündüğümüzden kısa sürede parktan çıkmak zorunda kaldık.(Dilerim bendeki polen alerjisi oğlumda olmaz,çünkü bahar aylarında bazı günler ciddi sorunlar yaşıyorum)

Battaniyeyi bu kez güneşten korumak için kullandık.
Ve bu fotoğrafı gördükten sonra; Tam teşkilatlı Cevat Kelle hallerimden kurtulmayı düşündüm:)
Biraz abartıyorum sanırım.Batu beyin çantasında yok yok.Aman üşürse,aman terlerse,su içmek isterse,sütüm yetmez de acıkırsa mama verirsem,sıkılırsa oyuncak gerekirse...her soruna bir çare olarak bir parça ekleyince sonuç bu oluyor:)






Üst:LCW
Jean:Mango
Ayakkabılar:Markafoni'den Go Green 
Gözlük:Göz Grup
Saat:Swatch

Göbeğimin sıfırlandığını,basenimin eridiğini göreceğim günler umuduyla:)Sağlıkla kalın...




15 yorum:

  1. bayılıyorum gezmelerinize:)maşallah
    sıcaklar iyice bunaltmadan bol bol gezin bebişle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum gezmeyi:)Teşekkürler.Evet sıcaklar bunlatmadan ne gezersek o kar:9

      Sil
  2. bence kilolarınızı dert etmeyin bebek yürümeye başlayınca onun peşinde koşarken kilo falan kalmaz :)ayrıca size yakışıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh keşek dert etmesem ama yaz geldi.Peşinden çok koşacağıma eminim:)Teşekkürler.

      Sil
    2. benimde 9 aylık bir bebeğim var şimdiden canıma okuyor:) bol koşuşturmalı günler bizi bekliyor ben çiçeği burnunda bir bloggerım blologuma beklerim:) esraningezegeni.blogspot.com

      Sil
  3. Aynı tasalar,aynı evhamlar,bir de bizde o kadar da değil ısı,ama haftasonu attık kendimizi dışarı..Bu arada son cümleye de kendi adıma katılıyorum canım,kızım yerinden çıktı ama göbeği baki kaldı :)hergün diyete başlıyorum sabahtan,öğleden sonra yemeye devam :( Kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı olduguna sevindim.Bir benmi böyleyim diyordum.Bol gezmeler diliyorum.Bebişlere de iyi geliyor.Göbeğin görünmüyor gayet iyi görünüyorsun canım.Diyet konusunda aynıyız:(Sevgiler en kocamanından da öptük;)

      Sil
  4. ooovv çok feciii, şu minnakların analara yaptıklarına bak, karnımızda taşıdık sonrasında da ıvır zıvırlarını taşıyoruz :)) sen de maşallah yani evi toplayıp almşsın yanına .. ben nasıl olcam acaba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Canım daha neler göreceğiz kim bilir.Hayatımızın odak noktası miniklerimiz.Sağlıklı olsunlar da herşeyini taşırız;)
      Dilerim benim kadar evhamlı olmazsın;)Merakla bekliyoruz kızınla senin beraber poz verdiğiniz günleri;)

      Sil
  5. adana SANIRIM SABANCI CAMİ YANINDAKI PARK GEZMISTIM ORAYI VE BAYILMISTIM SIMDI SIZEDE BAYILDIM SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  6. Kilolari dert etme derim gayet guzel ve alimlisin :-)

    YanıtlaSil
  7. canımmmm malesef bu hallerden kurtulamıyorsun o ancakkk kuzu buyuyunceee degısıyor :) tuh dıyorsun ama bılıyormusun vazgecsen oyle guzel olur kı bende senın gıbıydım bak hala oyleyım :)) hahaha:)

    YanıtlaSil
  8. Adana da havalar nasıl olur bilirim annem Adanalı olduğu için. Bahar neyse de yaz sıcağı ve nemi çok fena oluyor. Ama kışı da bizim Ankaranın baharı gibi :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...