İzleyiciler

15 Nisan 2013 Pazartesi

Haftasonu Kombini

Beğendiğimiz bir mekana bıkana kadar gitme huyumuz var.Son haftalarda hiç olmaması gereken bir yere Waffle House'a sıkça uğruyoruz.
Bu hafta son kez uğrayıp sıkı diyet sezonunu açtık.Yaz geldi ve benim doğum göbeğim hala inmedi(metabolizmam
eskiye dönemedi,doktora gittim:hormonlardan kaynaklanıyormuş)
Eşimin objektifinden bizim kombinlerimiz:


Body:Vero Moda
Hırka:Ankara'dan bir butikten
Pantolon:Markafoni'den Dilvin indiriminden
Çanta:Sosyete pazarından
Papiler:Trendyol'dan Bambi indiriminden
Gözlük:Koton

Batuhan'ın kombini:
Üst ve papiler:Lcw
Alt:Bücürük
 Dişimizin ikincisi de ışıldadı.Eller bir süre daha ağızda olacak sanırım.
 Bilgin ve gamzeli küçük bey pozu:)
Bu göbekli fotoğrafı da ileriki günlerde inceldiğimi farketmek için ekliyorum.

Sağlıklı günler ve mutlu bir hafta diliyorum...

3 yorum:

  1. Tam ısırmalık maşallah :) çok güzel olmuşsunuz ikinizde :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de sezeryan yaptim.Egzersiz yapmama ragmen göbek duruyor.Emzirdigimiz icin ödem olabilir diye avutuyorum kendimi simdilik.Bi de masallah size.

    YanıtlaSil
  3. OHH KILOLARDA GITMIS:d
    KOMBINDE COK YAKISMIS..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...