İzleyiciler

14 Nisan 2013 Pazar

Güzel Pazar

12 yorum:

  1. merhabalar çok tatlısınz,allah herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah :)
    güzel dolu dolu bir blog beğendim,banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Çok teşekkür ederim.Amin...Bu duyguyu dileyen herkes yaşar inşallah.Hemen uğruyorum.Sevgiler;)

      Sil
  2. oh misss kokar sımdıı o :D

    YanıtlaSil
  3. 2 aylık bir bebeğim var .bende adanadayım.fırsat buldukça blogunuzu takip ediyorum.çocuk doktoru kime gidiyorsunuz ...her ikinizde sağlıcakla kalın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlıkla büyütün inşallah.Teşekkür ederim.
      Doktor için sıra T.Özal Bulvarında Başken Hastanesinin kliniğine Buket Hanım'a gidiyoruz.Sıra beklemiyoruz,uzun süre ilgileniyor.Ve güleryüzlü,her soruma cevap veriyor;)Sevgiler...

      Sil
  4. adanadaki portakal festivaline gitmedinizmi bu festivali duyunca aklıma direk sen geldin fotoları ayrıntıları paylaşırsın diye düşünmüştüm oğluşunu kocaman öp benim için... banu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmez olurmuyum hiç:))Fotoğrafları yükleyip hemen yazı yazacağım;)Çok hoşuma gitti aklınıza gelmem:)Oğluşumda sizi öpüyor,sevgiler;)

      Sil
  5. oyy ellere :) pambik pambik :)
    ama opulmekten pek hoslasmiyor gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Tosun Paşa diye boşuna demiyorum:)Uykudan uyanmıştı ondan mahmur.Yoksa öpülmeyi ve ilgiyi seviyor;)Sevmese de dayanamazdım herhalde:)

      Sil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...