İzleyiciler

29 Nisan 2013 Pazartesi

Deniz-Kum-Güneş

Akdeniz'de Nisan ayı geldiğinde yazlık sezonunu açıp Ekim sonuna kadar sürdürebiliyoruz.
Yaklaşık 6 ay deniz-kum-güneş tadını çıkarmak çok hoş.

Cumartesi günü aniden verilen bir kararla minik çantamızı hazırlayıp yola çıktık.Yazlığa ulaştığımız an denizde sefa yapanları görünce yaz gelmiş diye düşündük.İlk günü deniz havasında yürüyüş ve akşamda balkonda mangal ile taçlandırıp ikinci gün denize karşı koyamadık.


Yüzme fikri hiç aklımda olmadığından hazırlıksızdım.Yazlık dolabımda kalanlardan giyinip çıktım.Puantiye ağırlıklı bir kombin uydurdum:


Suyun soğuk olduğunu düşünen,yüzmeye çekinenler ile bizim gibi kendini sulara bırakanlar arasında biraz mesafe vardı.Sahil sakindi.



Deniz suyu soğuktu ama birkaç dakikada alıştık.Yüzmek çok iyi geldi.
Doğum yaptığım andan itibaren ilk kez kendimi özgür hissettim.Her kulaç stresimi biraz azalttı sanki.




Yüzme ve yemek faslından sonra annem Batuş'la ilgilenirken 1saat kadar uyuyup dinlendim.
Pazar akşamı hem dinlenmiş hem gezmiş olmanın verdiği mutlulukla evimize döndük.
Bu haftasonu çıkardığım ana fikir şu:yazı ve yazlığı özellikle yüzmeyi çok özlemişim.

3 yorum:

  1. oh sezonu açmışsınız :d

    YanıtlaSil
  2. Ay ne güzel, çok özendim

    YanıtlaSil
  3. ayyyyyyy bayıldım desem yaaaa 6 ay yaz mı offf dıyorummmm ben offf :))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...