İzleyiciler

24 Nisan 2013 Çarşamba

23 Nisan

Evimizin bücürünün ilk Çocuk Bayramı olunca 'ilkler'serimize yenisini ekledik.
O gün için oğluma kumaş boyası ve kalıp kullanarak t-shirt boyadım,giydirdim.







Anne-oğul aşk dolu bakışmalarımızdan sonra güneşli havanın tadını çıkarmak için evden çıktık.Bir sonraki yazıda detayları yazacağım.

Fotoğraflar telefondan aktarıldığı için biraz kötü görünüyor ama yine de ilklerimize yenisini eklemişken paylaşmak istedim.

Bütün çocukların haklarının korunduğu ve özgürce büyüyecekleri bir ortam+Atatürk'ün emanet ettiği herşeye sahip çıkan,izinden giden,saygılı,sevgi dolu çocuklar yetişmesi dileğiyle...

NOT:Mail ile soranlar olduğu için ekliyorum.El boyaması,kendi yaptığım t-shirtlerden isteyenlere yapabilirim.Doğumgünü,bekarlığa veda,diş partisi...gibi günler için üretime geçtim;)

10 yorum:

  1. nE KADAR GÜZEL OLMUŞ YAKIŞMIŞ ELLERİNE SAĞLIK OĞLUŞUN ÇOK TATLI MAAŞALLAH:)
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. Çok Tatlısınız Maşallah Nice 23 Nisanlar Kutlarsınız sağlıkla canım :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyy çokkk şirin ama bu bebiş maşallahhhh, çok yakışmış... :)

    YanıtlaSil
  4. kutlu olsun ilkk 23 nisaniniz

    YanıtlaSil
  5. ah Batu'cum her zamanki gibi çok tatlısın maşallah sanaaa öpüyorum yine güzel anneciğinin izni ile:)ellerinize sağlık ilk 23 nisan tshirt ü harika olmuş batu ya çok yakışmışşşş,nice nice 23 nisanlaraa:)

    YanıtlaSil
  6. yaşasın batu^nun 23 nisanı. :)

    YanıtlaSil
  7. Anaaam tombul sosisi yesinler,yanaklar tombul tombul parmaklar pek tatlı bu çocuk yaaa,yalnız Eloşun yanında baya abi olmuş tatlım bu delikanlı kırkbir kere maşallah..Geçmiş de olssa bayramı kutlu olsun Batuşun,annesi senin de ellerine sağlık..Kocaman öpücükler..

    YanıtlaSil
  8. ay gülmüş en sonunda minik ağır ağbi :) ilk 23 nisanı kutlu olsun Atatürk'ün izinde bir ülke de büyümesi dileğiyle

    YanıtlaSil
  9. yerım agzını burnunu tıpını 23 nısanını herseyını ya....ATATURKUMUN TC. 23 NISANIMIZ KUTLU OLSUN..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...