İzleyiciler

26 Mart 2013 Salı

Tığ İşi:Amerikan Servis

Son zamanlarda birkaç yerde gördüğüm,yapmak istediğim amerikan servisinin en beğendiğim+en anlaşılır örneğini canım arkadaşım Aktüelmoda'dan aldım.

Haftasonu gezmelerle+ev düzeniyle bitiyor,salı ve cuma günleri işe gitmeyip bebeğimle güzel vakit geçirip,hobilerime zaman ayırmaya çalışıyorum.Hem dinleniyorum hem keyif alıyorum.
İşte boş zamanlar yaratıp tığ ile ördüğüm yeni gözdem:
 Cupcake serime English Home'dan birçok cici eklendi.Detaylar daha sonra ayrı bir postta...
 Nako'nun Pırlanta ipi ile ördüm.Biraz kalın düştü ama beğendim.Nişastalı su hazırlayıp kolalamayı düşünüyorum.
 Bahar gelmişken,rengarenk cıngıfıllı masalar hazırlayıp enerjimizi yükseltmek gerek,dimi:)

Birkaç renk daha örüp 6 kişilik takım yapacağım.

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

31 yorum:

  1. Canım benim renk renk yapmak iyi fikir bahar gibi eline sağlık çocukla bunu yapıyorsan bravo ;) banada beklerim sevgiler ;b

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli,süslü şeyler seviyorum:)Çocukla bunu yapmak normalde yapacağım hızdan 5kat yavaş oluyor ama olsun her ikisine de zaman ayırıyorum.Tabi uğrarım,sevgiler...

      Sil
  2. Renklere bayıldım çok güzeller :) umarım hayatınızda böyle renkli ve cıvıl cıvıl olur her daim :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Dilerim öyle olur.Sevgiler;)

      Sil
  3. ay cok sekerler canım ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  4. ne kadar şirin olmuş, eline sağlık canım... çok da muntazam örmüşsün...

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık çok cici duruyorlaribir süredir takip ediyorum paylaşımlarınızı,izninizle Batu'yu da minicik öpüyorumm Allah saglıklı ömurler versin ona sizinle birlikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Teşekkürler.Tabiki öpün;)Amin.

      Sil
  6. çok güzel görünüyor,ellerinize saglık:))bende epeydir istiyordum yapmak modeli çalsammıki:))

    YanıtlaSil
  7. Bu fikir benimde çok hoşuma gitti ellerine sağlık. En kısa sürede anneme bende yaptıracağım. ( Tığ bilmiyorum da )


    http://cekirdekaile0506.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptırın güle güle kullanın;)

      Sil
  8. Çok hoş olmuşlar ellerinize sağlık, rengarenk çok iyi olur gerçekten, iç açıcı bahar gibi masalar olur;) iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Bahar gibi içaçıcı masalar düşünüyorum;)

      Sil
  9. Ben bu konularda cok beceriksizim eline sağlık canim çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azıcık uğraşla öğrenebilirsin canım.Teşekkürler;)

      Sil
  10. Canım bu servisleri bende çok beğeniyorum, ama maalesef tığ işini hiç beceremiyorum.Bu yüzden bazen evdeki normal dantelleri servis olarak kullanıyorum. :) ama böyle renklilerinden ablama yaptırsam süpper olur :) ellerine sağlık içimiz açıldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dantellere yazık ama.Ablan örebilir ne güzel olur.Beğenmene sevindim;)

      Sil
  11. çok çok güzell keşke bende örebilsem:)bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.Öğretirim uygun zaman olursa;)

      Sil
  12. Ellerine sağlık tatlım,güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  13. ben buna bayıldım eline sağlık ilham oldu bana keşke başlasam dedim

    YanıtlaSil
  14. Çok beğendim çok ve tığ işi yapamadığım için üzüldüm anneme yalvarıyorum yeni aldığım çeyiz kahvaltı takımı pembe bana da örelim diye :((

    YanıtlaSil
  15. Canım bende farklı bir model uyguladım aynı ipi kullanmışız ve kolalama konusunda bayağı araştırdım denemeler yaptım...fakat çözümü ütü kolasında buldum...ördükten sonra hafif ılık bir ütü yap ve sprey olarak alacağın ütü kolasını arkasına ve önüne iyice sık ve havlu üzerinde kurut,çok güzel oluyor....nişasta ile denemedim fakat beyazlaştıracağı kanaatindeyim....ben jelatin kola ve yumurta akı denemiştim...sevgiler....

    YanıtlaSil
  16. katagorilerinin içinde el emeğim,tığ işi etiketi görünmüyor sanırım etkinleştirmedin bilgine...

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. servisleri cok begendim, ellerinize saglik.. ipin cinsi ve de tig numarasini ogrenebilir miyim? tesekkurler

    YanıtlaSil
  19. Aynısını Mudo Consept'de tanesi 19 milyondan satıyorlardı annem gördü oda sizin gibi ördü çeyizime şimdi evlendim ve evimde keyfile kullanıyorum sizde görünce bende resimlerini cekip yarın paylaşacağım :) Güzeş paylaşımlarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. bayıldımm ben buna canım : ) amerikan servisi fikri çoook süper şu kare olanı da merak ettim ama modelini nasıl çıkarabilirim ki post yaparsan merakla okuycam. bardak atlığıda olur bak o motif motif olanlardan. Zaten öbürüne yorum yazmışım ki :D
    Kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...