İzleyiciler

4 Mart 2013 Pazartesi

Sevgilimle 10.yıl/Bebeğimle 5.ay/Anne-Baba-Bebek Kombinimiz

Dün 3Mart'tı.Bizim için önemli bir gündü.
Sevgilimle 10.yılımızı,oğlumuzla 5.ayımızı geride bıraktık.
Sağlıkla,mutlulukla daha nice ayları,yılları beraber geçirmeyi diliyorum.



Gelelim kombinimize:siyah-beyaz uyumunu sık kullandığımızdan+koyu Beşiktaşlı olduğumuzdan bebeğimize de siyah-beyazlı ve Beşiktaş ürünlerinden hediyeler geliyor.

Oğlumun dolabında da siyah-beyazlar artıyor:
Sürekli gülen anne-baba ve suratsız bir bebek diye düşünmeyin:)Oğlum fotoğraf makinesini görünce ciddileşip inceliyor.




Batuhan'ın yeleği teyzemden,ayakkabısı eşimin iş arkadaşından hediye.
İlk Converse'i şimdilik biraz biraz büyük ama dayanamadım,giydirdim:)Miniğim de mankenlik yaptı,yakasını tutup poz verdi.

Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...

19 yorum:

  1. Ailecek; Nice Mutlu güzel yıllara:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir aile tablosu hiç bozulmasın inşallah ...

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu yıllarınız olsun inşallah.. allah tadınızı bozmasın. bu arada yeleğe bayıldım.. çok şıkmış..

    YanıtlaSil
  4. nice mutlu yıllara canım akşam da yendik ohh süper oldu,sizin için çifte mutluluk olmuştur :)

    YanıtlaSil
  5. Sağlıkla,mutlulukla daha nice ayları,yılları beraber geçirmeni diliyorum. Anne - oğul pk şık pek uyumlusunuz..Allah ağzınızın tadını bozmasın , minik yakışıklıya maşallah

    YanıtlaSil
  6. Ayy onun kombinini yesinler maşallah çık tatlı olmuş.. Bir ömür boyu mutluluklar diliyorum cnm siZe...

    YanıtlaSil
  7. Ayy onun kombinini yesinler maşallah... Bur onur boyu böyle mutlu okun inşallah. Güzel günler cnm

    YanıtlaSil
  8. canımm nice mutlu yıllarınız olsun inşallahhh sağlıkla mutlulukla..Batuhanın o yeleğine bayıldım (Beşiktaşlı olmamdan olabilir mi acabaa:)) )
    çok öptüm sizi

    YanıtlaSil
  9. ayyy yerim ben onu maşallah çok yakışıklı olmuş nazar değmesin annesi bu yakışıklıya

    YanıtlaSil
  10. Nice mutlu yıllara.. Ne de güzel bir çekirdek aile olmuşsunuz:)

    YanıtlaSil
  11. yeleği çok tatlı yaaa maşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Nice nice güzel sağlıklı evladınızla mutlu huzurlu yıllar dilerim mutluluğunuz daim olsun :))
    Batuhan eren çok yakışıklı miniğim maşallah ona :)

    YanıtlaSil
  13. anam maasallah sıze :)
    batuhanında yanaklarını sıkma ıstegım tavan yaptı :)

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. tebrikler..bebişinizle nice yıllara..

    YanıtlaSil
  15. tam mıncırmalık çarşı herşeye karşımı annesi o yüzden mi siyah beyaz

    YanıtlaSil
  16. Erenin gülmesine gerek yokki bu haliyle bile çok şeker yanaklarını ısırasım geliyorrr :) maşaallah ona:)
    Maşallah ilişkinize :)

    YanıtlaSil
  17. MAşşallah size :D batuhan gülmesin ya bu haliyle bile çok şeker ısırasım geliyor yanaklarını nazarlardan saklasın onu :)

    YanıtlaSil
  18. MAşşallah size :D batuhan gülmesin ya bu haliyle bile çok şeker ısırasım geliyor yanaklarını nazarlardan saklasın onu :)

    YanıtlaSil
  19. hiç öyle düşünülür mü ay kıyamam, valla üzüldüm, suratsız olur mu o daha bebek. maşallah 41 kere

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...