İzleyiciler

29 Mart 2013 Cuma

Emir Bebek

Blogum aracılığı ile tanıştığım birçok arkadaşım oldu.Ama en sık görüştüğüm blogger Moda Haftası blogununun sahibesi.
Bir kahve içelim diyerek ilk görüşmemize giderken bu kadar samimi olacağımız aklıma gelmemişti.Frekanslarımız tuttu:)Evlerimizde de,dışarıda da görüşüyoruz.Vaktim yoksa sık sık iş yerime uğrar,arar-sorar.Hamileliğimde de en çok destek olan arkadaşlarımdan biri o.(blogunda fotoğraf-isim de kullanmıyor,ben de kullanamıyorum)

Bir kızı vardı şimdi de çok tatlı bir oğlu oldu.Biraz geç oldu ama bugün görmeye gittik.(Oğlum gelecekte beraber oyun oynayacağı,gezeceği arkadaşını tanıdı/Hayal kurmadan yapamayan anne modumdan çıkamayacağım sanırım:)

İşte 19 günlük Emir ve biz...
 Batu yine ağır abi bakışını atmış:)

 Ecrin cadısının cilveli hallerine bayılıyorum:)
 Canım arkadaşım pek zevkli,pek marifetli.
Fotoğraflarda görünen HOME yazılı yastığı incecik kumaşa çarpı işi ile kendisi işledi.
Dilerim Emir sağlıkla,mutlulukla,ailesiyle beraber güzel günlerde büyür.


5 yorum:

  1. :)) çokteşekkürler cnm güzel sözlerinden dolayı. Çokgüzel bir gündü sohbetin için çok teşekkürler... Batunun o bakışlarına bittim resimlerde göründüğünde 10 kat daha tatlı bir bebek Batu

    YanıtlaSil
  2. iki bebişede koskocaman maşallah.fakat batuşun o bakışları yerim ben yahu nasıl ciddi bakışlar böyle:)

    YanıtlaSil
  3. Bebişlere ve prensese maşallah .Batu iyice abi olmuş:)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlılar Maşallah :)Arkadaşlığınız Daim olsun..

    YanıtlaSil
  5. bu yazıyı okuyunca kendime çok kızdım canım ya, Ayşegül bir türlü gelip senin miniği göremedi, kısmet burdanmış, kendimi affettireceğim, çok tatlı bir tablo çıkmış, sana gelmeyi çok istiyorum ama ben, bir türlü işlerimi ayarlıyorummm:))

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...