İzleyiciler

5 Mart 2013 Salı

İnternetten alışveriş:Morhipo'dan

İlk Morhipo siparişim:Hızlarını övmek için yazı hazırlarken şimdi eşim kargodan kutuyu alıp geldi.İstediğimiz sandalet yerine spor ayakkabı yollamışlar:(

Minik prensime spor ayakkabı almaya bayılıyorum ama geçen gün yaz geliyor,Batu beyimizin ilk adımları da yaza denk gelirse spor ayakkabılarla Adana sıcağını geçiremez dedik.İlk sandaletini seçtik.


 Müzikli kitapları daha önce bir arkadaşımın bebeğine almıştık.Şimdi bizim bücüre:)
Çok eğlenceli ve öğretici.


Önerilen ürünlerden birini sepete ekleyince kargo ödemedim.Bücüre çorap istedim.

 Bez çantayı yazın kullanırım,miniğin ıvır-zıvırlarını da taşırım.
 Aldıklarım belli limiti aşınca 20tl lik indirim çeki kullandım.Çek sadece yeni sezon ürünlerinde geçerliydi.İş yerimde yoğun bir zamanda siparişi tamamlayınca acele ile kendime bu eteği istedim.İndirim zamanlarında beğendiklerimde beden bulmak zor olabiliyor.

2 yorum:

  1. sandalet çok güzel çantayı da çok iyi düşünmüşsün ben de bi bakayım morhipoya

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...