İzleyiciler

19 Mart 2013 Salı

İndirimlr.com'dan Modagram Alışverişi

Alışverişin her türlüsünü seviyorum.
Vaktim varsa mağaza gezerek,indirim vitrinlerine bakarak seçim yapmak ayrı bir keyif.Ama bebekten sonra zaman problemim olduğu için online alışverişe fena sarmış durumdayım.

Hangi sitede ne var,fiyatı ne kadar...hepsini istemdışı öğreniyorum.
Daha önce denediğim,almadığım,aklımda kalan Casa Rossi leopar papiyi görünce: indirimlr.com un ekstra indirimini kullanıp Modagram'dan az önce sipariş verdim.
İndirimden faydalanmak isterseniz buradan ;)
(ücretsiz kargo da alışverişe teşvik eden bir neden sanki;)
 Yaz yaklaşırken dolabımda büstiyerlere daha fazla yer açıyorum.Gömlek,t-shirt içinden şık görünüyor bence.
(Büstiyer:Stradivarius)
Şapkayı da oğlum için istedim.Büyük gelmez umarım:)
(Şapka:Pieces Ninnİ)

Görseller Modagram dan alıntıdır.

Alışveriş sitelerini birarada bulmak,aralarında gezinmek için:indirimlr.com'a uğramak pratik oluyor.
Son zamanlarda sürekli alışveriş yaptığım butikbebe.com'dan çok memnunum.Super cici kıyafetleri,ayakkabıları,anne-bebek ürünlerini uygun fiyatlara buluyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...