İzleyiciler

1 Mart 2013 Cuma

DIY(Kendin Yap)Önerisi:AYNALARIMIZI SÜSLEYELİM

İndirimlerde uğramazsam olmaz dediğim mağazalardan biridir:Accessories
Geçen yazımda da bahsetmiştim.%70'e varan indirimi görünce uğradım.Çoğu güzel ürün seçildiği için pek birşey bulamadım.Bebek öncesinde böylemiydim:)İlk indirim günü gider,oldukça fazla çeşitli ürün bulurdum.

Konumuza gelecek olursam...
Bir ayna beğendim,fiyatını sordum ve satılmadığını öğrendim.Önce üzüldüm.Yeni sezon olsa bile alırdım diye düşündüm.Sonra 'ben bunu yaparım'dedim.
İlk fırsatta yapıcam.
Belki benden çok boş vakti olan vardır,yapmak isteyen olabilir;)
                                       Sevgiler...

2 yorum:

  1. Buradaki (gaziantep) şubesinde etrafını düğmelerle falan süslemişlerdi, bende bundan yaparım ya demiştim:)üşengeçliğimden yapamadım hala :d

    YanıtlaSil
  2. Ben burdaki(gaziantepte) subesinde gordum ,etrafini dugmelerle ve tokalarla cevirmislerdi, bende senin gibi ben bundan yaparim dedim:-D fiyatini bile sormadim:-Dyaparim diye :-D yaptin mi dersen hala yapmadim :-)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...