İzleyiciler

27 Mart 2013 Çarşamba

Bahar/Diyet başlangıcı/Rengarenk İki Pantolon...

Bahar en sevdiğim mevsim.
Rengarenk giyinmek,çiçek kokuları,güneşli günler,ılık esen rüzgar...mutlu olmak için kışa göre daha çok sebebim var.

Normalde her yıl bu mevsimde diyete başlardım.Bu yıl emzirmeden dolayı geç kaldım;bir gün pişman olmamak,bebeğimin sağlığına yeterli katkıda bulunmadım diye suçlu hissetmemek için sıkı bir diyet düşünmüyorum.Tatlıyı ve hamurişlerini azaltıp(benim için en zor kısmı bu:),yürüyüş+mekik ile destekleyip yeterli olmazsa daha önce gittiğim bir güzellik salonuna gitmeyi planlıyorum.

Konu fazlaca saptı farkındayım.Asıl söylemek istediğim şu ki:diyet yaparken düzenli bakım yaptığımda,renkli kıyafetler,topuklular giydiğimde motivasyonum artıyor.Diyete başlama gücü bulmak ve motivasyonu arttırmak için bugün iki cici seçtim.Benim gibi renkli pantolon seviyorsanız fikir olabilir.

Bu rengi hep sevdim,bu baharda da vazgeçemedim,buradan seçtim.

 Yaprak desenli rahat kesimli pantolonu ise burada.
(Desen net görünmüyor,siteden alıntı)


Markafoni'den sık alışveriş yapıyorum.Bir-iki kez yanlış ürün yollamaları dışında sıkıntı yaşamadım.Sizde alışveriş yapmak isterseniz davetiye için tık tık.

6 yorum:

  1. desenli olan pantolon süperrrr:)güle güle kullanın sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Beautiful Pics! You got a great Blog. Would you like to follow each other?
    Just let me know ;)
    http://myesscape.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. tatliyi yuruyusten hemen once yada sonra yersen ve mocha, frapicchino, yada cola gibi asiri sekerli icecekler icmez, kahveyi sut tozu yerine normal sutle icersen rahat kilo verecegini dusunuyorum. bir de yemekleri yagsiz yapmak cok etkilio. bende bir ara kilo almi$tim. sadece bu yazdiklarimi yaparak bile gunde 700-800 kalori azaltmi$ oldum ve hemencik verdim. insallah sende cabukcak verirsin.

    YanıtlaSil
  4. MRBB :d BENDE DAHLIYE DOKTORUNUN YONLENDIRME SI ILE SONUCLARIMI ALDIKTAN SONRA KESIN HITMEK ISTIYORUM KILO VERMEK ISTIYORUM PASLASALIM OLURMU TİYOLAR BEKLIYORUM :))

    YanıtlaSil
  5. İki pantolona da bayıldım ilkinin rengi tam bahar rengi.Eminim çok yakışacaktır.Güle güle giy.
    Diyet olayına gelince aynı durumdayım verilecek çook kilolar ve yaza da çok az vakit kaldı:)Ben de emzirdiğim için çok katı bir diyet yapamıyorum.Ama artık hamurişinden uzak durmalıyım tabi bir de çikolatadan.

    http://mutlulukseninicinde.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. mrb iki pantolonda çok hoş güle güle giyin inşş blogunuzu severek takip ediyorum bende çiçeği burnunda bir blogerım bende sayfama beklerim:) esraninkaleminden.blogcu.com

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...