İzleyiciler

20 Mart 2013 Çarşamba

Anne-oğul Kombinimiz/Baharı getirdik...

Pazar günü gezmemizde mavi papyonlusuyla oğlumun baharlıklarının açılışını yaptık.Hava tam istediğim moda yaklaştı.Ilık bahar günlerini çok seviyorum.

Oğlumun gülücüklerini yakalamak için fotoğraf makinelerimizi yada telefonlarımız sakladık ama yine yakalandık.Ağır abi modunda bir kare daha bizim oldu:)
Batu'nun kombini:
Body:Butikbebe'den
Jean:Zara

Benim kombin:
Jean alt:Zara,Üst Mango
Gömlek:Zara
Kolye:Markafoni'den
Çanta:Sosyete pazarından
Oxford papiler:T-box


 Teyzesinin kucağında deniz manzarasına eşlik eden bücürüm:
 Yazı özledik,yazlığı özledik sözlerimize dayanamayıp rotayı yazlığa çeviren kocam sayesinde yazlığa gidip biraz yürüyüş yaptık.
Deniz kenarı serinliğinde Batu üşümesin diye önlemimizi aldık,biz yürüyüş yaparken o da uyuyakaldı.Evde uyutamadığım bücür,pusetinde uyuyor.Rezil uyku tatlı gelir dedikleri bu olsa gerek:)

Bahar geldi,darısı yazın gelmesine...

14 yorum:

  1. çok güzel fotolar,maşallah bebişe
    mersini bende özledimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Mersin'i ben de hep özlüyorum...

      Sil
  2. Yerim ben o paşayı maşallah ağır abi gerçektende çok sevimli...annesi çok iyi bakmışsın ve bu arada sende kilo vermiş formuna girmişsin....
    nivea çok iyi seçim canım yaşına göre 20 yaşımdan bu tarafa niveadan vazgeçmedim ama dün bir atraksiyon yapıp yaşım gereği yetmediği düşüncesiyle diaderminin serisini aldım hadi hayırlısı...geçen sene de la roche deneyiyim olmuştu eczane de satılan bir ürün 3 kutu sonrasında yetmediği kanaatindeyim eeee yaş 42 .....sevgiler adanaya kocaman benden ve kardeşim de orada ona da selam olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz.Ona iyi bakıyorumda kendime bakamıyorum.Forma girmeme daha çok var bence.
      Nivea'dan memnun kaldım.29yaş için yeterli bir ürün.İlerde değiştiririm.Burdan da sana selamlar,öpücükler.
      Aaa kardeşin ne yapıyor,nerede?

      Sil
    2. İncirlik hava üssünde gelinimiz de orada öğretmen 3erkek çocukları var

      Sil
  3. Maşallah tam tosun olmuş annesi,haşin bakışlarını sevsinler onun,çok küçük olsalarda kesinlikle bayılıyorlar dışarıda olmayı,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle canım.Diyet yaptırıcam az kaldı:))Dışarıyı çok seviyor,incelemeye bayılıyorlar.Sevgiler...

      Sil
  4. MASALLAH YA COK MU TATI NE ?:::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Bence öyle:)

      Sil
  5. Oy totişko ya maşallah, fıstık sen de cok güzel kilo vermissin helal.
    Spor yapıyor musun ya da diyet emzirmeye devam mı napiyorsun

    YanıtlaSil
  6. adam olmuş maşallah yaaa... :)

    YanıtlaSil
  7. fotoğraflar harika..merak ediyorum adanayı sayende :) bu adam çokmu ciddi banamı öyle geliyor :)

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...