İzleyiciler

5 Şubat 2013 Salı

MİMLENMİŞİM! İŞTE SORU-CEVAPLAR

Tatlı bir anne adayı Aycelce beni mimlemiş.
Biraz rötarlı da olsa sorularını cevaplamak istedim:

1. Blog yazmaya ne zaman başladınız ve nasıl karar verdiniz ?
2009 Temmuz'da başladım.
Daha önceleri blogları sık sık geziyordum,okumaktan çok keyif alıyorum.Final Dershanelerinde çalışırken yazmaya zamanım yoktu.2009'da Haziran'da istifa ettim ve yapmak istediğim ne varsa yapmaya başladım.Blogumu da o zamanlarda açtım.
Aslında ilk amaç birkaç arkadaşımla alışveriş detaylarımızı paylaşmaktı.

2.Hangi mesleği yapıyorsunuz , meslek seçiminizde keşkeleriniz var mı?
Biyoloji Öğretmeniyim.
29yaşındayım.Meslekte9.yılım.
Pişmanlığımı anlatayım:
Üniv.yıllarında dershanede çalışarak öğretmenliğe başladım.Formasyon alırken devam ettim.'Bir işi yapıyorsam en iyi yerde yapmalıyım' dedim.Final Dersahanelerini hedef koydum.Sınavları,mülakatları geçip kadroda yer olmayınca 2yıllık deneyimimle stajyerliği kabul ettim(kafaya koyduğumu yapmak uğruna çok sabrederim)Sonra 6kişi içinden seçilip Adana Final Merkez kadrosuna dahil oldum.

O kadar emeği özel sektöre vereceğime;acaba devlette öğretmen olmak içinmi çabalasaydım diyorum,zaman zaman...
Bazende 'böyle rahatım,kendi etüt merkezim var.3yıldır kimsenin emrinde çalışmıyorum'diyorum.Ama itiraf edeyim yoruldum.Velilerin kaprisinden,öğrencilerin nazından,özel derslerden,herkes tatilken çalışıyor olmaktan,evime geç gitmekten,binadan son öğrenci-veli çıkana kadar beklemekten bıktım.

Öğretmenliği bırakmaya niyetim yok,mesleğime aşığım.Ders anlatmak beni çok mutlu ediyor.Ama seneye daha esnek saatler de çalışmayı planlıyorum.


3. Makyajda en önem verdiğiniz ürün hangisidir ve bu ürün için tercih ettiğiniz marka nedir?

Concealer (Gözaltı Kapatıcı):Yıllardır Maybelline kullanıyorum.Aydınlık görüntü oluşturuyor.(Geçenlerde Loreal aldım ama bitince eski ürünümden alacağım)


Rimel:Loreal Telescopic son favorim.
Renkli rimellerde vazgeçilmezim:Pastel

Allık:Şeftali tonlarında,hafif ışıltılı seviyorum.The Balm son aldığım.

4. Online alışveriş yapar mısınız? Yapıyorsanız en çok ne tür ürünleri incelemeyi seversiniz?
Alışverişin her türlüsünü yaparım(imkanlarımca)
Son aylarda bebek ürünlerini inceliyorum.Alışverişimde bu yönde artıyor.
Genelde elbise,çanta,ayakkabı sipariş ediyorum.

5. Olmazsa olmazlarınızdan 3 şey nedir?
Ailem(annem-babam-kardeşim-eşim-oğlum)

6.Yemekle ya da yapmakla aranız nasıldır?  Yemeyi ve yapmayı sevdiğiniz yemeğiniz hangisidir?
Yemek yapmakla-yemekle aram iyidir.Bol zamanım varken,süslü sofralarda;çeşitli yemekler sunmayı seviyorum.
Pasta yapmak ise stres atmam için birebir:)
Fırında körili-mantarlı tavuğum iddialıdır,bir de makarnayı sürekli farklı soslarla denerim.

7.Bu seneki almayı istedikleriniz arasındaki 5 şey nedir?
*Bebeğime Zara Kids'ten renkli jeanler
*Papyonlu t-shirtler
*Evim için İkea'dan almak istediğim çok şey var.Planlarım içinde olan;Ankara'ya gideceğim günü bekliyorum.
*Kendime araba istiyordum ama şimdilik erteledim.İş ile ilgili gelişmelerime bakıcam.
*Samsung Galaxy Note II

8. Şuan imkanın olsa akla gelen ilk gitmek istediğin yer neresi olur ?
Eşim ve oğlumla İzmir'e gitmek isterdim.(Aklıma ilk gelen yer hep:İzmir'dir.Çok seviyorum.İlerde yaşamak istediğim şehir)

9.Sosyal paylaşım siteleriyle aran nasıldır:? Kullandığın sosyal iletişim ağları nelerdir.? (Dilersen kullanıcı adlarını da yazabilirsin)
Oldukça iyidir:)

10.Yaklaşan 14 Şubat'tan beklentilerin var  mı?  Varsa nasıl bir şey hayal ediyorsun?
Hiçbir beklentim yok.Tanışma yıldönümümüz,evlilik yıldönümümüz gibi;bize özel günler önemli benim için.

11. Kendini kısaca ifade eden bir kaç kelimeyi tanımlar mısın?
Güleryüzlü,içten,alışveriş delisi,gezmeyi çok sever.


12 yorum:

  1. Nekadar güzel samimi içten cevaplar bunu hissettirdin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.böyle düşündürdüysem ne mutlu bana;)

      Sil
  2. ben mım ıcın degılde en yakın zamanda ızmıre gelemn ıcın yorum yapıyorum mınnosum al o mınnak oglusunuda gel hemen :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)ahh fırsatım-imkanım olsa bir dk durmam;)kısmet belki yaza görüşürüz.

      Sil
  3. Ben de ilgiyle okudum mim cevaplarınızı.. Mim konusunda ben yarın zaten çok benzerlerini cevaplayacağım için, bu mimin çok benzerleri zaten orada da olacak o nedenle hoşgörüyle karşılayacağınızı tahmin ediyorum. 11. soruyla ilgili ben de sizin çok içten olduğunuzu ve samimi olduğunuzu düşünüyorum şeklinde cevaplayayım;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim.samimiyetim blogumdan size ulaşıyorsa ne güzel...sevgiler;)

      Sil
  4. keyifle okudum:)samimi ve içtendi:)))

    YanıtlaSil
  5. cevaplar çok samimiydi canım hatta bazılarında kendimi okuyormuş gibi hissettim :) bu arada şu izmir meselesini bir düşün derim ben tatillerde değil her zaman bekleriz izmir e:) gerçekten memleketim gibisi yok..
    Sanırım ben başka yerde yaşayamam bahardan kalmada bir hava var su anda kap gel Batuyu da :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)ne mutlu bana.İzmir'de ne çok kapım oldu,sağolun;)Gerçekten İzmir gibisi yok.çok seviyorum...

      Sil
  6. kuzum tşekkür ederim çok içten cevaplamışsın, izmire geelmen konusunda valla inşallah olur bu hayalin de tanışmış oluruz diorumm :)

    YanıtlaSil
  7. sitenize uzun zamandır uğruyordum fakat genelde resimli postlara bakıyordum :) bgn bir değişiklikle yazıyı okuyayım dedim ve meslektaş ollduğumuzu öğrendim neden bilmem ama çok sevindim :) ben devlet kadrosunda çalışıyorum ama bazen acaba emeğimin karşılığını alamıyormuyum diye üzülüyorum bu nedenle pişman olmayın bence azimle istediğiniz yere geldiğiniz için mutlu olun :) sevgiler..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...