İzleyiciler

21 Şubat 2013 Perşembe

KIŞ AYINDA YAZLIK MODU

İki hafta önce annem ve babam birkaç günlüğüne kafa dinlemeye yazlığa gidince,haftasonu bizde dahil olup güzel havayı,sakinliği,huzuru yaşadık.

                             Batu beyimiz kalın giydirildi,pusetine konuldu,yürüyüşe çıkıldı.


                                                        Sık sık kontrol edildi:)
                                        Yürüyüşe deniz manzaralı bir cafede mola verildi.

Uzaklara bakıp hayaller de kuruldu...

                         Bebişi anneanneye satıp,kocamın objektifini de ihmal etmedim.
             Annem ve babam büyük zevkle torunlarını gezdirdiler.
     Evde uyutamadığım oğlumu dışarıda uyandıramadık:)Oksijen çarptı sanırım:henüz çok alışmadı,açık hava gezmelerine.(Bahar gelsin,üşütürmüyüz korkumuzu atalım da kısmetse daha çok gezdiricem oğlumu)
Kombin fotom eksik kalmasın dedim,arkadaki baba-oğulu da gözden kaçırmamış annem:)
Hava öyle güzeldi ki montları çıkarıp,incecik giyisilerle yürüyüşü tamamladık.
Sakinliğin tadını çıkarıp pazar akşamı ertesi gün iş var hüznü ile eve döndük.

11 yorum:

  1. haftasonu hava süperdi cidden:)Adanada çok şanslıyız biz
    çok tatlısınız bu arada sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet resmen bahar havası yaşıyoruz kış ortasında.Çok teşekkürler,sevgiler;)

      Sil
  2. ahh ne kadar özendim bilsen, cemre düştü diyolar ama daha üşüyoruz burda tam anlamıyla havalar ısınsın şu montları çıkarıp gezelim artık, bebişide öpüyorum maşallah ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralar baya ısındı,gezmeler arttı.Bebişte seni öpüyor;)Teşekkürler.

      Sil
  3. Üsütme korkusu bizde de vr buralar cok soguk batuhani opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralar çok soğuk olmasada korkuyorum.Bizde sizi öptük;)

      Sil
  4. aman pek iyi geldi resimler.. yazı özledim ya..

    YanıtlaSil
  5. Ne iyi etmişsiniz canım,kıskandım valla,biz İstanbul'un soğuğunda evde mahkum gibiyiz,korkuyorum hasta olur diye çıkmaya,öpücükler..

    YanıtlaSil
  6. Özenmemek mümkün değil:) ne hoş, böyle gezmeler her zaman için iyi oluyor, çok tatlı görünüyorsunuz bu arada ailecek. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Yazlığın adı bile yetiyor bana. Başka bir hava, güzel ve eğlenceli zamanlar.. Ne iyi yapmışsınız, kaçamak kaçamaktır, çok da iyi gelmiştir ruhunuza..

    YanıtlaSil



Yorumlarınız beni mutlu ediyor.Teşekkürler...